Dust+Cream • Pomegranate Body Scrub

 Για ένα πολύ μεγάλο διάστημα χρησιμοποιούσα έντονα scrub σώματος, με αποτέλεσμα να έχω αφυδατώσει πάρα πολύ την επιδερμίδα μου σε ορισμένα ευαίσθητα σημεία και να μην μπορώ να χρησιμοποιήσω εκεί πια scrub. Όταν έφτασε στα χέρια μου το συγκεκριμένο με άρωμα ρόδι από Dust+Cream ξεκίνησα να χρησιμοποιώ ξανά, μιας και είναι αρκετά ήπιο. 

Dust+Cream Pomegranate Body Scrub
Αυτό το scrub έχει αραιούς κόκκους και πλούσια κρέμα, τα οποία το καθιστούν ιδανικό για ξηρή επιδερμίδα ή ευαίσθητη. Σύμφωνα με τη συσκευασία, ενδείκνυται για κάθε τύπο επιδερμίδας. Οι κόκκοι δεν διαλύονται, αλλά δεν είναι και ιδιαίτερα "σκληροί" με το δέρμα. Δεν περιέχει αφρόλουτρο ή σαπούνι, οπότε δεν αφρίζει. Παρόλα αυτά, αφήνει ένα πολύ λείο αποτέλεσμα και επαρκώς ενυδατωμένη επιδερμίδα. Εγώ το χρησιμοποιούσα πριν το ξύρισμα και πραγματικά άφηνε μια αίσθηση απαλότητας, εμποδίζοντας τα κοψίματα στο ξύρισμα. 
Έρχεται σε πλαστικό βαζάκι των 200mL και μου κράτησε περίπου 3 μήνες με χρήση 1 φορά την εβδομάδα. Έχει αρκετά έντονο άρωμα που δεν θυμίζει 100% ρόδι, αλλά είναι φρέσκο και ευχάριστο. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί έως και 12 μήνες μετά το άνοιγμά του και σίγουρα με έχει κάνει να θέλω να δοκιμάσω κι άλλα scrub της εταιρείας. Παράγεται στην Ελλάδα και είναι cruelty free. Η αρχική του τιμή είναι στα 4.50€.


Dust+Cream Pomegranate Body Scrub

Βαθμολογία: 9/10


Ποιο είναι το αγαπημένο σου scrub σώματος; Έχεις δοκιμάσει τα scrub της Dust+Cream;


XOXO,
Angierzz ♥

*Αυτό το άρθρο δεν είναι sponsored.

Δημοφιλείς αναρτήσεις