Dust+Cream • Shimmer Body Lotion (με το άρωμά σου)

Σου έχει τύχει ποτέ η κρέμα σώματός σου να μην ταιριάζει με το άρωμά σου; Ή να καλύπτει το ένα το άλλο και να μην μπορείς να ευχαριστηθείς κανένα από τα δύο επαρκώς; Κάπως έτσι αποφάσισα κι εγώ το άρωμα του γαλακτώματος που χρησιμοποιώ να είναι ίδιο με το άρωμα που φοράω. Κατά καιρούς αλλάζω αρώματα, καθώς συνδέω το κάθε άρωμα με την εποχή που το φοράω και μετά από λίγο καιρό δεν το μυρίζω εγώ πια, οπότε πάω σε κάτι νέο. Τον Ιούνιο που μας πέρασε επισκέφθηκα το κατάστημα Dust+Cream στο One Salonica και βρήκα το άρωμα με κωδικό TR672 (απ' ότι μου είπαν μοιάζει με το Donna από Trussardi) και από τότε δεν το έχω αλλάξει. Σε μια επίσκεψή μου για refill με ενημέρωσαν πως μπορώ να φτιάξω και γαλάκτωμα σώματος με το άρωμά μου, είτε απλό, είτε με shimmer. Έτσι, αποφάσισα να πάρω το γαλάκτωμα με shimmer. 

Dust+Cream Shimmer Γαλάκτωμα Σώματος
Το συγκεκριμένο γαλάκτωμα ενδείκνυται για όλους τους τύπους επιδερμίδας και για καθημερινή χρήση. Υπόσχεται ότι απορροφάται άμεσα προσφέροντας φρεσκάδα και ενυδάτωση. Την μίξη με το άρωμά σου την φτιάχνουν εκείνη τη στιγμή κατά παραγγελία βάζοντας μέσα 4 δόσεις από το άρωμα και καλό είναι να το ανακινείς πριν από κάθε χρήση, ιδίως τον πρώτο καιρό. 
Το χρησιμοποιώ από τον Οκτώβριο και στην παρακάτω φωτογραφία βλέπεις το προϊόν που μου έχει μείνει. Το μετέφερα σε βαζάκι, καθώς η αντλία δεν μπορούσε να ανεβάσει αυτή τη μικρή ποσότητα που είχε απομείνει. Από άποψη ενυδάτωσης είναι ένα μέτρια ενυδατικό γαλάκτωμα, λεπτόρρευστο και απορροφάται όντως εύκολα. Λόγω του ότι έκανα πολύ συχνή χρήση απολεπιστικών προϊόντων σώματος το καλοκαίρι, έχω πολύ ξηρό δέρμα στους γλουτούς και κάθε ξύρισμα μου προκαλεί έντονο κνησμό, παρόλο που πάντα βάζω ενυδατική κρέμα ή γαλάκτωμα. Δεν είδα κάποια διαφορά σε αυτό το ζήτημα από τότε που άρχισα να χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο γαλάκτωμα, επομένως αν έχεις έντονο θέμα ξηροδερμίας, δεν θα το διορθώσει από μόνο του. Το shimmer που περιέχει είναι σε χρυσή απόχρωση, αλλά πάρα πολύ διακριτικό, όπως βλέπεις και στην φωτογραφία παρακάτω. 
Οι 4 δόσεις που βάζουν στην κρέμα είναι επαρκείς για ένα αρκετά έντονο αποτέλεσμα που παραμένει στο δέρμα για τουλάχιστον 12 ώρες. Την βρίσκεις σε αυτό το πλαστικό μπουκάλι των 200mL και κοστίζει 6.50€. Προτείνεται να χρησιμοποιείται έως και 12 μήνες μετά το άνοιγμά της. Παράγεται στην Ελλάδα και είναι cruelty free. 

Βαθμολογία: 8/10

Dust+Cream Shimmer Γαλάκτωμα Σώματος

Εσύ χρησιμοποιείς κάποιο γαλάκτωμα σώματος που έχει το ίδιο άρωμα με την κολόνια σου ή εντελώς διαφορετικό;

XOXO,
Angierzz ♥

*Αυτό το άρθρο δεν είναι sponsored.

Δημοφιλείς αναρτήσεις