Natura Siberica • Anti-Ox Wild Berry Renewing Face Serum

Τα προηγούμενα χρόνια, το serum δεν αποτελούσε σημαντικό κομμάτι της skincare ρουτίνας μου, καθώς πίστευα ότι δεν ήταν απαραίτητο για την επιδερμίδα μου και ότι μου προκαλούσε περιττή λιπαρότητα. Πλέον όμως έχω φτάσει τα 26 και γνωρίζω πως σε αυτήν την ηλικία τα προϊόντα περιποίησης πρέπει να αρχίσουν να προσαρμόζονται στην πρόληψη κατά των ρυτίδων, επομένως αποφάσισα να βάλω και το serum στην καθημερινότητά μου. Αυτό είναι το δεύτερο serum που έχω δοκιμάσει από Natura Siberica και δεν έχει καμία σχέση με το αντίστοιχο serum της σειράς από πορτοκάλι.

Natura Siberica Face Serum
Το συγκεκριμένο serum υπόσχεται να ανανεώνει οποιονδήποτε τύπο δέρματος, ενώ είναι εμπλουτισμένο με ισχυρά φυτά της Σιβηρίας. Επιπλέον, να επανορθώνει τον τόνο και την φυσική φωτεινότητα της επιδερμίδας. Σύμφωνα με τις οδηγίες, συνιστάται η χρήση του σε μικρή ποσότητα το πρωί ή/και το βράδυ σε στεγνή και καθαρή επιδερμίδα. Πάμε να δούμε όμως τι από αυτά ισχύει πραγματικά.

Natura Siberica Anti-Ox Wild Blueberry

Όπως μπορείτε να διακρίνετε από την ελάχιστη ποσότητα που μου έχει απομείνει, πρόκειται για ένα διφασικό προϊόν, που χρειάζεται να το ανακινείς πριν από τη χρήση. Σίγουρα ενυδατώνει σε βάθος και δίνει λάμψη στην επιδερμίδα, μειώνοντας τις δυσχρωμίες και επουλώνοντας γρήγορα τυχόν μικρές πληγές από σπυράκια. Παρόλα αυτά, είναι ένα πολύ λιπαρό προϊόν, επομένως πρέπει να βρεις την ποσότητα και την συχνότητα που χρειάζεται η επιδερμίδα σου. 
Για παράδειγμα, όσες φορές το εφάρμοσα το πρωί και στη συνέχεια έκανα το καθημερινό μου μακιγιάζ, μου έβγαλε πολύ έντονη λιπαρότητα και γυαλάδα κατά τη διάρκεια της ημέρας, με όποιο primer κι αν το συνδύασα. Επομένως, προτίμησα να το χρησιμοποιώ μόνο το βράδυ μετά την αφαίρεση του μακιγιάζ και έχω μείνει αρκετά ικανοποιημένη. Ορισμένα πρωινά ξυπνάω και νιώθω πολύ λιπαρό το πρόσωπό μου και άλλα επαρκώς ενυδατωμένο, χωρίς όμως να έχω παρατηρήσει κάποια αύξηση σε σπυράκια και στίγματα. Σε αυτό το σημείο να αναφέρω ότι έχω μεικτή επιδερμίδα.

Natura Siberica Renewing Face Serum

Το αγόρασα σίγουρα μέσα στο καλοκαίρι και από τότε το χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση, για ένα διάστημα και 2 φορές την ημέρα, οπότε η ποσότητά του έφτασε για αρκετούς μήνες. Έρχεται σε πλαστική μπουκάλι με σταγονόμετρο στο καπάκι και μέσα σε ένα πολύ όμορφο χάρτινο κουτί. Το μπουκάλι περιέχει 30ml προϊόντος. Το άρωμά του είναι πολύ έντονο και θυμίζει φρούτα του δάσους. Παράγεται στο Ταλίν της Εσθονίας, είναι vegan και cruelty free. Το αγόρασα από τα Hondos Center περίπου στα 5.00€, αλλά δυστυχώς δεν το βρίσκεις στην ιστοσελίδα τους για online αγορά, παρά μόνο στο κατάστημα.

Βαθμολογία: 8/10

Ποιο είναι το δικό σας αγαπημένο serum και ποιο serum θεωρείτε ότι είναι το κατάλληλο για ηλικίες 25-30;


XOXO,

Angierzz ♥


*Αυτό το άρθρο δεν είναι sponsored.


Δημοφιλείς αναρτήσεις