SHEGLAM • Complexion Pro Foundation

 Πρόσφατα, τελείωσα το πρώτο μπουκαλάκι foundation που αγόρασα ποτέ από το SHEIN. Επέλεξα την απόχρωση Shell, η οποία είναι σχεδόν στο χρώμα του δέρματός μου, αλλά ελάχιστα πιο σκούρα, όπως μου αρέσει. Έχω πολύ ανοιχτόχρωμη, προς χλωμή επιδερμίδα - να 'ναι καλά η αναιμία -, επομένως πάντα παίρνω λίγο πιο σκούρο foundation. Οι αποχρώσεις στις φωτογραφίες είναι αρκετά αντιπροσωπευτικές, οπότε δεν με απογοήτευσε η επιλογή μου.

shein

Αυτό το foundation υπόσχεται μακράς διάρκειας αποτέλεσμα, που επιτρέπει στην επιδερμίδα να αναπνέει και δίνει ματ αποτέλεσμα. Ισχυρίζεται πως είναι αδιάβροχο, ακόμα και στον ιδρώτα, χωρίς όμως να φράζει τους πόρους. Επίσης, αναγράφει πως είναι ελαφρύ και δίνει ομοιόμορφο, χωρίς ατέλειες αποτέλεσμα. Πάμε, όμως να δούμε τι όντως κάνει από αυτά. 

shein

Σίγουρα, δίνεις μακράς διάρκειας αποτέλεσμα, καθώς μπορείς να το φοράς από το πρωί ως το βράδυ. Δεν θεωρώ πως επιτρέπει στην επιδερμίδα να αναπνέει και τόσο, ούτε ότι πρόκειται για ένα ελαφρύ foundation, καθώς μετά από κάποιες ώρες το νιώθω πάρα πολύ βαρύ και λιπαρό στο πρόσωπό μου. Παρόλα αυτά, δεν μου δημιουργεί σπυράκια. Από την στιγμή που αρχίζει να βγάζει λιπαρότητα, δεν είναι αδιάβροχο και μπορεί να σου "μουτζουρώσει" και άλλα σημεία, όπως πχ τα φρύδια, με πολύ ελαφρύ άγγιγμα. Η λιπαρότητα δεν είναι τόσο εμφανής στην όψη, όσο στην αίσθηση. Προσφέρει αρκετή κάλυψη και ομοιόμορφο αποτέλεσμα, χωρίς δυσχρωμίες. 

shein

To έχω από τον Σεπτέμβριο που μας πέρασε και το χρησιμοποιώ καθημερινά από τότε. Δηλαδή με καθημερινή χρήση, μου κράτησε σχεδόν 6 μήνες. Έρχεται σε πολύ όμορφη και προσεγμένη συσκευασία. Μόλις ανοίγεις το χάρτινο κουτάκι, βρίσκεις μέσα το foundation σε μία βελούδινη θήκη. Το μπουκαλάκι είναι γυάλινο, με πλαστική αντλία που βγάζει μία καλή ποσότητα προϊόντος για μία χρήση και περιέχει 30ml. Δεν έχει καθόλου άρωμα, ώστε να μην ερεθίζει τις πολύ ευαίσθητες επιδερμίδες. Παράγεται στην Σιγκαπούρη και είναι cruelty free. Κοστίζει 8.00€.

Βαθμολογία: 5/10

Αν σε ενδιαφέρει το συγκεκριμένο foundation, μπορείς να το βρεις εδώ.

shein

Εσύ έχεις δοκιμάσει κάποιο foundation από SHEIN; Ποιο είναι το καλύτερο foundation κατά την άποψή σου; 


ΧΟΧΟ,
Angierzz 


*Αυτό το άρθρο δεν είναι sponsored.


Δημοφιλείς αναρτήσεις