SHEGLAM • Birthday Skin Primer Smoothing Rose

 Τον τελευταίο ένα χρόνο ψωνίζω αρκετά πράγματα από την εταιρεία SHEIN, είτε είναι ρούχα, είτε πράγματα για το σπίτι, είτε για το σκυλάκι μου και τον τελευταίο καιρό αποφάσισα να δοκιμάσω τα προϊόντα μακιγιάζ. Από τα πρώτα προϊόντα μακιγιάζ που πήρα να δοκιμάσω, ήταν αυτό το primer, το οποίο είχε εξαιρετικές κριτικές και γι' αυτό μου κίνησε το ενδιαφέρον.

smoothing rose
Για αυτό το primer δεν μπορώ να βρω κάπου συστατικά και προέλευση, το οποίο δυστυχώς συμβαίνει με όλα τα προϊόντα μακιγιάζ του SHEIN και κάτι μου λέει πως δεν περιέχουν φυσικά συστατικά. Παρόλα αυτά, υπόσχεται να κάνει την επιδερμίδα να φαίνεται σαν "μωρουδιακή", να είναι απαλή δίχως ατέλειες, να εξαφανίζει τους πόρους και να λειαίνει την επιδερμίδα για να παραμένουν σταθερά τα προϊόντα που θα ακολουθήσουν. 

smoothing rose

Για να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς, δεν τηρεί και τόσο όσα υπόσχεται. Προφανώς, με ένα primer η επιδερμίδα σου δεν μπορεί να γυρίσει πίσω και να είναι όπως ενός μωρού ή ακόμα και παιδιού. Σίγουρα, ενυδατώνει αρκετά και δίνει μια πιο λεία και απαλή υφή στο δέρμα, κάνοντάς το να φαίνεται πιο φρέσκο. Επίσης, όντως καλύπτει τους πόρους σε μεγάλο βαθμό. Αλλά το βασικό μειονέκτημα, είναι η λιπαρότητα. Έχω μεικτή επιδερμίδα και συνήθως φοράω make-up από το πρωί ως το βράδυ, λόγω εργασίας. Με αυτό το primer, στα λιπαρά σημεία του προσώπου μου, γυάλιζα μετά από περίπου 5 ώρες και αισθανόμουν το δέρμα μου "βαρύ". Μόλις μου τελείωσε, δοκίμασα να βάλω make-up χωρίς primer και ήμουν σε πολύ καλύτερη κατάσταση, από άποψη λιπαρότητας, μετά από 5 ώρες, σε σχέση με το πως ήμουν όταν φορούσα το συγκεκριμένο. Επομένως, ναι μεν, έχει τα θετικά του, αλλά αν δεν έχεις εντελώς ξηρή επιδερμίδα, δεν θα σε βοηθήσει καθόλου.
Αυτό που μου άρεσε αρκετά είναι ότι ήρθε με το κουταλάκι που βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία και με βοήθησε πάρα πολύ στο να παίρνω το προϊόν από την συσκευασία του. Ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ από τον Σεπτέμβριο σε καθημερινή βάση και μου τελείωσε τέλη Ιανουαρίου. Περιέχει 30γρ. προϊόντος, αλλά χρειαζόμουν πραγματικά ελάχιστο προϊόν, γι' αυτό και μου κράτησε τόσο πολύ. Έχει ένα πολύ διακριτικό και γλυκό άρωμα και έρχεται σε γυάλινη συσκευασία, η οποία είναι μέσα σε χάρτινο κουτάκι. Η συσκευασία του είναι πολύ προσεγμένη και δίνει την εντύπωση ότι είναι ένα ακριβό προϊόν. Παράγεται στην Σιγκαπούρη και μετά από έρευνά μου ανακάλυψα ότι είναι cruelty-free, πράγμα που δεν περίμενα. Το αγόρασα στο SHEIN όπου και κοστίζει 5.00€.

Βαθμολογία: 6/10

Σε περίπτωση που σε ενδιαφέρει, μπορείς να το βρεις εδώ.

shein

Εσύ έχεις δοκιμάσει κάποιο προϊόν μακιγιάζ από το SHEIN; Θα ήθελες να δεις reviews και για άλλα καλλυντικά προϊόντα αυτής της εταιρείας; Πατώντας πάνω στην λέξη SHEIN σε όλο το άρθρο, παίρνεις κουπόνι 10% αν είσαι νέος χρήστης από εμένα :)


XOXO,
Angierzz ♥


*Αυτό το άρθρο δεν είναι sponsored.

Δημοφιλείς αναρτήσεις