SHEIN • Angel Set

Πλέον, θα το κάνουμε παράδοση να αποφασίζετε εσείς ποιο θα είναι το επόμενο άρθρο στο Beauty Dust, οπότε συντονιστείτε στο Instagram για να ψηφίζετε και εσείς. Με αυτό το άρθρο εγκαινιάζουμε την νέα κατηγορία που θα έχει να κάνει με μόδα και θα σας δείχνω διάφορα κομμάτια που έχω στην ντουλάπα μου. Επειδή έχω πολλά κομμάτια από το SHEIN, αυτά τα άρθρα θα είναι σε στυλ review, καθώς πολλές θέλετε να μάθετε αν αξίζει να αγοράσετε από εκεί και τι ακριβώς συμβαίνει με τα νούμερα.

shein angel set

Στην πρώτη πρώτη παραγγελία μου από το SHEIN αγόρασα αυτό το σετ. Τότε, έψαχνα για φαρδιές φόρμες και έπεσα πάνω σε αυτό το σετ, οπότε θεώρησα ότι με σύμφερε περισσότερο να πάρω και φόρμα και μπλουζάκι μαζί. Συνήθως φοράω small, οπότε δεν κοίταξα και πολύ τις διαστάσεις και πήρα αμέσως το small. Παρακάτω κάνει guest εμφάνιση και ο Bueno.

shein formes

Όταν ήρθε, λοιπόν, αυτό το σετ, αποφάσισα να μην αγοράσω ξανά κάποιο σετ από το SHEIN, διότι όπως βλέπετε το μπλουζάκι είναι σε σωστό μέγεθος, αλλά η φόρμα είναι πάρα πολύ φαρδιά. Επίσης, μετά από αυτή την αγορά ξεκίνησα να βλέπω διαστάσεις και κριτικές, γιατί δεν περίμενα σε καμία περίπτωση ότι ειδικά το κάτω μέρος σε small θα μου ήταν φαρδύ. Παρόλα αυτά, στην μέση μου είναι εντάξει, οπότε μπορώ να το φορέσω όταν πάω κάπου χαλαρά ή τώρα που έχει κρύο με ένα κολάν από μέσα. Είναι αρκετά καλής ποιότητας το υλικό, ήδη έχω το σετ σχεδόν ένα χρόνο και δεν έχει φθαρεί, ούτε έχει υποστεί οποιαδήποτε αλλοίωση. Το κορδόνι που έχει η φόρμα είναι καθαρά διακοσμητικό, δεν περνάει εσωτερικά από το ύφασμα για να την σφίγγεις.

Όταν αγόρασα εγώ το σετ κόστιζε 20€ και με τα κουπονάκια που μου είχε δώσει το SHEIN, το απέκτησα με 18€. Σίγουρα αξίζει τα λεφτά του, αλλά δεν τα φοράω σχεδόν ποτέ σαν σετ, λόγω του ότι δεν μου αρέσει και τόσο αισθητικά πάνω μου το να είναι όλα φαρδιά. Οπότε συνδυάζω το μπλουζάκι με κάποιο στενό τζιν και την φόρμα με κάποιο στενό μπλουζάκι.

Βαθμολογία: 8/10

Τώρα δεν είναι διαθέσιμο σε γκρι χρώμα, αλλά υπάρχει ακόμα σε μπλε, μαύρο και κόκκινο. Μπορείς να το βρεις εδώ.

shein φόρμες

Να σου πω σε αυτό το σημείο ότι όλα τα δέματα που έρχονται από το SHEIN, παρόλο που έρχονται από Κίνα, δεν περνάνε τελωνείο, διότι κάνουν στάση σε μία ενδιάμεση χώρα (συνήθως Ολλανδία). Εσύ έχεις αγοράσει κάτι από το SHEIN; Πατώντας πάνω στην λέξη SHEIN σε όλο το άρθρο, παίρνεις κουπόνι 10% αν είσαι νέος χρήστης από εμένα :)


XOXO,

Angierzz ♥


*Αυτό το άρθρο δεν είναι sponsored.

Δημοφιλείς αναρτήσεις