Eveline Cosmetics • SOS Lash Booster

Σε γενικές γραμμές, έχω αρκετά μεγάλες, αλλά όχι και τόσο πυκνές βλεφαρίδες. Δεν έχω βάλει ποτέ πρόσθετες βλεφαρίδες, είτε σε κάποιο κέντρο αισθητικής, είτε μίας χρήσης. Το lash lift είναι κάτι που θα σκεφτόμουν σίγουρα να κάνω, αλλά δεν έχει τύχει μέχρι στιγμής. Είμαι αρκετά ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα που μου δίνει η μάσκαρα, οπότε δεν θεώρησα ποτέ απολύτως απαραίτητο κάτι από τα παραπάνω. Παρόλα αυτά, κατά καιρούς δοκιμάζω προϊόντα που ενδυναμώνουν και αναδεικνύουν τις βλεφαρίδες μου περισσότερο και το τελευταίο ήταν αυτό για το οποίο θα μιλήσουμε σήμερα.

eveline cosmetics sos lash booster
Το SOS Lash Booster της Eveline Cosmetics περιέχει βιολογικό σύμπλεγμα υαλουρονικού οξέως, έλαιο άργκαν και D-πανθενόλη, τα οποία υπόσχονται να ενυδατώνουν τις βλεφαρίδες, να τις προστατεύουν από εξωτερικούς επιβλαβείς παράγοντες, να προλαμβάνουν την απώλειά τους και να ενεργοποιούν την ανάπτυξή τους. Πάνω στην συσκευασία προτείνεται η χρήση του για 6 μήνες μετά το άνοιγμα, αλλά εγώ το είχα από τον Μάρτιο ως τον Δεκέμβριο και το χρησιμοποιούσα καθημερινά μέχρι να τελειώσει.
Από τότε που ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ είδα μεγάλη διαφορά και άμεσα και έμμεσα. Από την πρώτη κιόλας χρήση βλέπεις ότι τονίζει τις βλεφαρίδες, τις ξεχωρίζει και τις διατηρεί ανορθωμένες, σχεδόν σαν να έχεις κάνει μόλις lash lift. Αλλά και μακροπρόθεσμα, οι βλεφαρίδες μου ενδυναμώθηκαν πάρα πολύ, έτσι ώστε να πάρουν κάποια παραπάνω χιλιοστά μήκος. Εγώ το χρησιμοποιούσα κάθε μέρα πριν ξεκινήσω να κάνω το μακιγιάζ μου. Επομένως, επειδή διαθέτει αρκετά σκληρό βουρτσάκι, απομάκρυνε τυχόν υπολείμματα από μάσκαρα που είχαν μείνει από την προηγούμενη μέρα και ξεχώριζε εντελώς τις βλεφαρίδες, οπότε όταν τοποθετούσα αργότερα μάσκαρα, έδινε άψογο αποτέλεσμα και δεν μπερδευόντουσαν οι βλεφαρίδες μου. Εικάζω πως αν το χρησιμοποιούσα και κάθε βράδυ πριν τον ύπνο θα είχε πολύ μεγαλύτερη επίδραση. 

sos lash booster vourtsaki

Το συγκεκριμένο προϊόν δεν έχει άρωμα και το χρώμα του είναι λευκό στην αρχή, αλλά όταν στεγνώνει γίνεται διαφανές. Έρχεται σε πλαστική συσκευασία των 10ml. Παράγεται στην Πολωνία και είναι cruelty free. Εγώ το αγόρασα 4.90€ από το Notino, αλλά πλέον κοστίζει 3.50€. Σίγουρα θα το αγοράσω ξανά.

Βαθμολογία: 10/10


Αυτό το άρθρο, για ακόμη μία φορά, ήταν επιλογή δική σας στο Instagram, οπότε αν δεν με ακολουθείτε και θέλετε να επιλέγετε με τι θα έχει σχέση το επόμενο άρθρο, δεν έχετε παρά μόνο να κάνετε ένα follow.
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο serum βλεφαρίδων που σας άφησε απόλυτα ικανοποιημένες;

XOXO,
Angierzz 



*Αυτό το άρθρο δεν είναι sponsored.

Δημοφιλείς αναρτήσεις