VIDNAC • Review

Πριν λίγο καιρό έλαβα ορισμένα προϊόντα από την εταιρεία VIDNAC και τώρα που τα έχω δοκιμάσει αρκετά, αποφάσισα να σου πω την άποψή μου γι'αυτά. Πρόκειται για τρία προϊόντα, το ένα σε full size και τα άλλα δύο σε δείγματα.

Vidnac Review

Vidnac Review

Το πρώτο προϊόν, που είναι και σε full size, είναι το Facial Cleanser & Anti-Acne Serum, το οποίο είναι ένα καθαριστικό λαδάκι προσώπου. Το απλώνεις σε όλο το πρόσωπο και έπειτα το αφαιρείς με νερό. Εγώ δεν έχω πρόβλημα με ακμή, αλλά εμφανίζω μερικά σπυράκια στο πρόσωπο σχετικά συχνά, επομένως ήθελα να το δοκιμάσω. Από την στιγμή που άρχισα να το χρησιμοποιώ, έχω παρατηρήσει ότι εμφανίζω όλο και λιγότερα έως και καθόλου σπυράκια. Σίγουρα είναι ένα πάρα πολύ καλό προϊόν, από φυσικά συστατικά, που χρειάζεσαι μόνο 1-2 σταγόνες για όλο το πρόσωπο κάθε φορά. 

Vidnac Review

Έπειτα, έχουμε δύο δειγματάκια από αρωματικά έλαια. Αυτά τα βάζεις σε σημεία πάνω στο σώμα σου, όπως θα έκανες με την κανονική κολόνια, απλά μυρίζουν αν κάποιος πλησιάσει στα σημεία που τα έβαλες και διαρκούν περισσότερες ώρες. Έχουν και τα δύο πολύ όμορφα αρώματα και διαρκούν πραγματικά πάρα πολλές ώρες πάνω στο δέρμα. Συν ότι χρειάζεσαι μόνο μία μικρή σταγόνα σε κάθε σημείο. 

Αυτά ήταν τα προϊόντα από την εταιρεία VIDNAC! Πες μου αν έχεις δοκιμάσει κάποιο από αυτά.

ΧΟΧΟ,
Angierzz 


*Αυτό το άρθρο είναι sponsored.

Δημοφιλείς αναρτήσεις