Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2017

•What's On My Phone•

Μπορεί να ξεκίνησα μόλις την εξεταστική, αλλά δεν γινόταν να μην ανεβάσω βίντεο και μάλιστα ένα βίντεο που μου το ζήτησαν πολλοί. Στο σημερινό βίντεο θα σου δείξω τι εφαρμογές έχω μέσα στο κινητό μου για να πάρεις ιδέες. Η αλήθεια είναι ότι έχω πολλές εφαρμογές, οπότε σίγουρα θα βρεις κάτι να σου αρέσει!

Αυτές είναι οι εφαρμογές που έχω στο κινητό μου! Μην ξεχάσεις να κάνεις thumbs up αν σου άρεσε το βίντεο και εγγραφή στο κανάλι μου για να μην χάνεις κανένα από τα επόμενα :)

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

3 σχόλια:

  1. Πραγματικά πολλές εφαρμογές. Εγώ έχω τις μισές μη σου πω λιγότερες και κολλάει απίστευτα το κινητό μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίζει ρόλο και το κινητό. Το προηγούμενο που είχα δεν άντεχε με τίποτα τόσες!

      Διαγραφή