Τρίτη, 3 Ιανουαρίου 2017

•A Dark Vlog•

Πριν λίγες μέρες βγήκα με μερικούς youtubers και αποφάσισα να βγάλω vlog, συγκεκριμένα το πρώτο που vlog, και είναι έτοιμο να το δεις. Επίσης, έβγαλαν και οι άλλοι δύο vlogs, τα οποία θα βρεις στα κανάλια τους :) Σε αυτό το βίντεο, ανακοινώνω την νικήτρια του διαγωνισμού που έτρεχε όλο το Δεκέμβριο στο κανάλι μου!



Αυτό ήταν το vlog, ελπίζω να σου άρεσε! Μην ξεχάσεις να κάνεις εγγραφή στο κανάλι μου για περισσότερα βίντεο :)

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

4 σχόλια:

  1. Μου άρεσε πολύ το vlog σου! Μπράβο σου γιατί γινεσαι όλο και καλύτερη στα βίντεο σου:)
    Αα και εμένα μου άρεσε το 2016!:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ :) Τελικά δεν είμαι η μόνη :P

      Διαγραφή
  2. Καλή χρονιά κορίτσι μου, το 2017 να είναι ακόμα καλύτερο!!Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά, εύχομαι να είναι καλύτερο για όλο τον κόσμο :)

      Διαγραφή