Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2016

Pure & Simple Organics • Face Wash

Ο καθαρισμός του προσώπου είναι από τα πιο σημαντικά κομμάτια της περιποίησης του προσώπου. Τα νεράκια micellaire αφαιρούν το μακιγιάζ, αλλά δεν καθαρίζουν σε βάθος την επιδερμίδα. Και σε αυτό το σημείο πρέπει να χρησιμοποιήσεις ένα gel καθαρισμού. Αυτήν την περίοδο, χρησιμοποιώ το gel καθαρισμού από την Pure & Simple Organics.

Face cleaning is one of the most important steps of face care. Micellaire products remove make up, but they don't clean deeply the skin. And at this point you have to use a cleansing gel. This period, I use a cleansing gel by Pure & Simple Organics.


Το συγκεκριμένο προϊόν λέει πως είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους επιδερμίδας, ακόμη και για τις ευαίσθητες. Επίσης, υπόσχεται να βοηθάει με την ακμή, να καθαρίζει και να ενυδατώνει το δέρμα. Και όλα αυτά με φυσικά συστατικά, όπως: οργανικό πράσινο τσάι, μαγειρική σόδα, αμαμελίδα, οργανικό μέλι, οργανικό σαπούνι Καστίλλης, έλαιο τεϊόδεντρου, έλαιο μέντας και έλαιο λεβάντας.

This product says that it is appropriate for all skin types, even for sensitive skin. Also, it promises to help with acne, clean and moisturise the skin. And all these with natural ingredients, as: organic green tea, baking soda, witch hazel, organic honey, organic liquid castile soap, tea tree oil, peppermint oil and lavender oil.

Εγώ το χρησιμοποιώ καθημερινά για τον νυχτερινό μου καθαρισμό. Δεν χρειάζεται πολύ μεγάλη ποσότητα, επομένως βάζω ακριβώς όση εξυπηρετεί την δική μου επιδερμίδα. Το τρίβω κυκλικά σε όλο μου το πρόσωπο για ένα λεπτό, μέχρι να απλωθεί καλά παντού. Έπειτα το αφαιρώ ρίχνοντας νερό στο πρόσωπό μου. Αφήνει την επιδερμίδα μου πολύ καθαρή, αλλά δεν την ξηραίνει καθόλου. Σίγουρα είναι κατάλληλο για ευαίσθητες επιδερμίδες, καθώς δεν αφυδατώνει το δέρμα. Νιώθω το πρόσωπό μου να αναπνέει μετά από την χρήση του. Δεν μου έχει προκαλέσει ποτέ ερεθισμό και σίγουρα είναι από τα καλύτερα καθαριστικά προσώπου που έχω δοκιμάσει.

I use it every night for my face cleanse. It works with a small amount of product, so I use exactly as much as my skin needs. I rub it in circle motion on my whole face for a minute, until it reaches every point of my face. Then, I remove it with water. It leaves my skin very very clean, but it doesn't dry it out at all. It's appropriate for sensitive skin for sure, because it doesn't dehydrate the skin. I feel like my skin breathes after this product. It never caused me any irritation and for sure is one of the best face washes I have ever used.

Αυτό είναι το καθαριστικό προϊόν προσώπου που χρησιμοποιώ εγώ κάθε βράδυ. Έχεις δοκιμάσει κάτι από την εταιρεία Pure & Simple Organics; Αν σκοπεύεις να κάνεις αγορές από αυτό το κατάστημα, χρησιμοποίησε τον κωδικό ANGELIKI για να έχεις έκπτωση 10%.

This is the face cleansing product I use every night. Have you ever tried anything by Pure & Simple Organics? If you're planning to make your order from this shop, use the code ANGELIKI to get 10% off of your order.

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου