Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου 2016

Sameh Zahda • Smoothing Cream Blow Dry Assistant

Στο σημερινό άρθρο θα σου μιλήσω για το προϊόν που χρησιμοποιώ μετά το λούσιμο για να κρατήσω ενυδατωμένες τις άκρες των μαλλιών μου. Πρόκειται για ένα leave-in conditioner από την εταιρεία Sameh Zahda.

In today's post, I am gonna talk to you about a product I use after washing my hair to keep the edges of my hair moisturized. It's about a leave-in conditioner by Sameh Zahda.


Η Smoothing Cream Blow Dry Assistant υπόσχεται πως είναι ένα ελαφρύ leave-in conditioner. Περιέχει αμινοξέα μεταξιού, αλόη και εκχύλισμα τσουκνίδας, που είναι γνωστά για τις ιδιότητές τους στο να κάνουν απαλά και δυνατά τα μαλλιά, όπως επίσης να τα ενυδατώνουν, να τα προστατεύουν από την θερμότητα, με λάμψη και όχι φριζάρισμα.

Smoothing Cream Blow Dry Assistant promises to be a light-weight leave-in conditioner. It contains silk amino acid, aloe vera and nettle extract, which are famous for their ability to make your hair soft and strong, as long as hydrate, protect them from heat, with shine and frizz free.

Το ψεκάζω στις άκρες των μαλλιών μου όταν είναι ακόμη νωπά προς στεγνά ή πριν χρησιμοποιήσω μασιά. Χρειάζομαι περίπου 3-4 ψεκάσματα για τις άκρες των δικών μου μαλλιών και έπειτα απλώνω το προϊόν καλύτερα με τα χέρια μου. Με έχει βοηθήσει πάρα πολύ στο να μην εμφανίζω ψαλίδα, ακόμη και όταν χρησιμοποιώ θερμότητα. Δεν λαδώνει τα μαλλιά, ούτε τα βαραίνει. Δίνει λάμψη στις θαμπές άκρες, επομένως θεωρώ ότι όντως θα βοηθάει και στο φριζάρισμα. Μυρίζει κάτι σαν μέλι και γάλα, όπως όλη η υπόλοιπη σειρά από Sameh Zahda. Έχει τεράστια ποσότητα, εγώ το χρησιμοποιώ εδώ και 5 μήνες μετά από κάθε λούσιμο και ακόμα είναι σχεδόν γεμάτο. Ενδείκνυται για όλους τους τύπους μαλλιών, ακόμη και για τα κατεστραμμένα. Προστατεύει από την θερμότητα είτε πρόκειται για θερμότητα από πιστολάκι, είτε από ισιωτική.

I spray it on the edges of my hair when they are still damp to dry or before I use tongs. I need about 3-4 sprays for my hair's edges and then I spead the product better with my hands. It helped me a lot in not appearing split ends, even when I use heat. It doesn't make my hair oily nor it weights them down. It provides shine to dull edges, so I believe that it helps in frizz too. It smells something like honey and milk, like the rest Sameh Zahda collection. It has huge amount of product; I use it for the last 5 months after every hair wash and it is still almost full. It's suitable for all hair types, even for damaged hair. It protects from heat either it comes from a blow dryer or from a flat iron.

Αυτό είναι το leave-in conditioner που χρησιμοποιώ εγώ τον τελευταίο καιρό. Έχεις δοκιμάσει κάποιο προϊόν από Sameh Zahda; Ποιο είναι το δικό σου αγαπημένο leave-in conditioner;

This is the leave-in conditioner that I use this period. Have you ever tried any product by Sameh Zahda? Which is your favourite leave-in conditioner?

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

12 σχόλια:

  1. ακουγεται πολύ ενδιαφέρον! δεν εχω δοκιμάσει τίποτα από την εταιρεία <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλό προϊόν και όλα όσα έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα από αυτήν την εταιρεία :)

      Διαγραφή
  2. Πρώτη φορά την ακούω αυτή την εταιρεία. Εγώ χρησιμοποιώ τα leave-in της sunsilk. Είναι ωραία αλλά θέλει προσοχή να το βάζεις μόνο στις άκρες γιατί αλλιώς βαραίνει πολύ το μαλλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από Sunsilk έχω δοκιμάσει μόνο κανονικό conditioner, αλλά έχει χρόνια :P

      Διαγραφή
  3. Δεν την ήξερα την εταιρεία αλλά από leave-in conditioner δεν έχω πετύχει ως τώρα κάτι καλό... Έχω δοκιμάσει της Pantene και της sunsilk. Πέρα από ένα ευχάριστο άρωμα δεν μου πρόσφεραν κάτι παραπάνω. Προτιμώ τα λαδάκια.
    Φιλιά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίζει ρόλο και το τι ταιριάζει στον κάθε τύπο μαλλιών :)

      Διαγραφή
  4. Πρώτη φορά την βλέπω αυτήν την εταιρία!Ευχαριστούμε για την παρουσίαση :)
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν της εταιρείας, αλλά αυτό φαίνεται πολύ ενδιαφέρον και μου κίνησε την περιέργεια να το δοκιμάσω στο μέλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν εχω δοκιμασει κτ απο αυτη την εταιρια. Που πωλειται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν online κατάστημα εδώ: https://sameh-zahda-luxury-hair-care.myshopify.com/

      Διαγραφή