Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου 2016

•My Favourite Fall Android Apps 2016•

Έχω καιρό να σου δείξω αγαπημένες εφαρμογές κι έτσι αποφάσισα να σου δείξω αυτά που χρησιμοποιώ περισσότερο το φετινό φθινόπωρο. Θα έχει και εφαρμογές και παιχνίδια, λοιπόν. Στην φωτογραφία παρακάτω βλέπεις πως έχω οργανώσει το μενού του κινητού μου (με λες και οργανωτικό άνθρωπο).

It's been a long since the last time I showed you my favourite apps and I decided to show you the apps that I use more this fall. So, this post is gonna have both apps and games. In the picture below, you can see how I organised my smartphone's menu (you can say I am an organised person).


Fit 30 Days



Αυτή η εφαρμογή έχει προγράμματα γυμναστικής που διαρκούν 30 μέρες το καθένα. Το μενού προσαρμόζεται ανάλογα με την προκαθορισμένη γλώσσα του κινητού σου. Εγώ την χρησιμοποιούσα αυτήν την εφαρμογή το καλοκαίρι, αλλά σταμάτησα πριν λίγο καιρό, οπότε το άρχισα και πάλι από την αρχή. Οι ασκήσεις κάθε μέρας διαρκούν σχεδόν πέντε λεπτά, επομένως είναι σίγουρο ότι μπορείς να βρεις πέντε λεπτά μέσα στην μέρα για να γυμναστείς.

This app has exercising programs that each one lasts 30 days. The menu adapts to the language of your smartphone. I used this app the whole summer, but I stopped a little bit earlier, so I restarted it. The program for each day lasts about five minutes, so it's sure that you can find five minutes during the day to exercise.


Studio



Το Studio είναι μια εφαρμογή για το Youtube. Ουσιαστικά, σου δείχνει στατιστικά στοιχεία σχετικά με το κανάλι και τα βίντεο σου. Δίνει περισσότερες λεπτομέρειες σε σχέση με την έκδοση του Youtube στον υπολογιστή, επομένως αν έχεις κανάλι στο Youtube, είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο.

Studio is an app for Youtube. Basically, it shows you statistics about your channel and your videos. It gives you more details than the desktop version of Youtube, so if you have a Youtube channel, it's a very useful tool.


Letstag



Αυτή η εφαρμογή πάει πακετάκι με το Instagram. Πατάς μία λέξη, με την οποία έχει σχέση η φωτογραφία που πρόκειται να ανεβάσεις και σου βγάζει τα hashtags που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για αυτό το θέμα και είναι πιο διάσημα. Σου επιτρέπει να επιλέξεις μόνο 30, καθώς το Instagram σου επιτρέπει να βάλεις 30 hashtags σε κάθε φωτογραφία, τα αντιγράφεις και τα κάνεις επικόλληση στο Instagram.

This app goes with Instagram. You type a word, that is about the picture you are going to upload and it shows you the most famous hashtags you can use for this subject. It allows you to choose only 30, because Instagram allows you to place 30 hashtags to each picture, you copy and paste them on Instagram.


Landlord



Το Landlord είναι ένα παιχνίδι που θυμίζει ζωντανή Monopoly. Εντοπίζει μέσω GPS το σημείο που βρίσκεσαι και τα καταστήματα που υπάρχουν γύρω σου. Ξεκινάς με 50.000$ και αρχίζεις να αγοράζεις καταστήματα. Είναι συνδεδεμένο με το Foursquare (δεν χρειάζεται να έχεις Foursquare) και κάθε φορά που κάποιος περνάει από την ιδιοκτησία που έχεις αγοράσει, εσύ παίρνεις λεφτά. Έχουμε πωρωθεί με αυτό το παιχνίδι εγώ και το αγόρι μου (αλλά φυσικά εγώ τον περνάω).

Landlord is a game that reminds me more of a live Monopoly. It tracks you and the shops around you down by GPS. You start with 50.000$ and you begin buying shops. It's connected with Foursquare (you don't need to have Foursquare) and everytime someone passes by your property, you get money. Me and my boyfriend are obsessed with this game (and of course I am better than him).


Choices



Τέλος, το Choices είναι ένα παιχνίδι με διαδραστικές ιστορίες. Έχει μια λίστα με ιστορίες και η κάθε ιστορία έχει τα επεισόδιά της. Εγώ έχω διαβάσει το Most Wanted Book 1 πριν από καιρό, το The Freshman Book 1 και τώρα διαβάζω το The Freshman Book 2. Το The Freshman το αγάπησα πολύ. Αν έχει τύχει να το διαβάσεις κι εσύ και παράλληλα να έχεις δει Gossip Girl, πες μου ποιον χαρακτήρα από το Gossip Girl σου θυμίζει ο Chris.

Finally, Choices is a game with interactive stories. It has a list of stories and every story has its episodes. I had read the Most Wanted Book 1 before some time, the The Freshman Book 1 and now I am currently reading the The Freshman Book 2. I loved the The Freshman. If you have read it too and you have also watched Gossip Girl, tell me what character of Gossip Girl does Chris reminds you of.

Αυτές είναι οι αγαπημένες μου εφαρμογές το φετινό φθινόπωρο. Πες μου στα σχόλια αν εσύ χρησιμοποιείς κάποια από αυτές. 

These are my favourite apps this fall. Tell me in comments if you use any of these apps too. 


Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

9 σχόλια:

  1. Το choices το παίζω και εγώ και είμαι επίσης στο freshman book 2! Με ποιόν τα έχεις; :P Εγώ με τον Chris.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ωραιο ποστ! θα κοιταξω το choices! εγω για ενα διαστημα επαιζα φανατικα το παιχνιδι της Kim Kardashian αλλά νταξει :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα το έπαιζα κι εγώ και η παρέα μου αυτό, αλλά από ένα σημείο και μετά το παρατήσαμε όλες :P

      Διαγραφή
  3. Αααα θα κατεβάσω το Landlord.
    Εγώ έχω
    Το ημερολόγιο περιόδου :P
    Το Prisma κάνει πολύ όμορφες επεξεργασίες φωτογραφιών
    Το Trucaller με έχει γλιτώσει από πολλές ενοχλητικές κλήσεις
    Και από παιχνίδια
    FreePlay είναι κάτι σαν Sims
    My Cafe φτιάχνεις μια καφετέρια και δεν είναι καθόλου βαρετό γιατί έχει να κάνεις πολλά πράγματα
    Gardenscapes είναι αυτό που πρέπει να φέρεις τρία όμοια μαζί για να φύγουν και όσο μαζεύεις πόντους μπορείς να φτιάχνεις τον κήπο σου αλλά δυσκολεύει αρκετά στην πορεία
    ΛεξοΜανία & 7 Λέξεις είναι σπασμένες λέξεις σε κουτάκια και με βοήθεια πρέπει να τις βρεις και να τις ενώσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω πολλές προτάσεις, θα τσεκάρω σίγουρα μερικά από αυτά :)

      Διαγραφή
  4. Πρέπει να είναι αρκετά χρήσιμο το Letstag, θα το κατεβάσω :D
    notebookofclaire.blogspot.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με την σειρά μου θα ήθελα να σου προτείνω την εφαρμογή TvShow Time. Αν βλέπεις σειρές θα σε βοηθήσει να κάνεις λίστα μ'αυτές και να ενημερώνεσαι κάθε φορά που βγαίνει νέο επεισόδιο!

      Διαγραφή
    2. Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται! Θα το τσεκάρω αμέσως :)


      Διαγραφή