Παρασκευή, 7 Οκτωβρίου 2016

Movie Night ➳ Red Riding Hood & Finding Dory

Έχω καιρό να κάνω movie night άρθρο, γιατί δεν έβρισκα και πολύ χρόνο να δω ταινίες. Αυτήν την εβδομάδα που με έχει πιάσει ίωση και μένω στο σπίτι, κατάφερα και είδα δύο ταινίες. Την μία την πέτυχα τυχαία στην τηλεόραση και την άλλη θέλαμε να την δούμε και εγώ και το αγόρι μου.

It's been a long time since the last movie night post, because I couldn't find time to watch movies. This week that I am sick and I stay at home, I watched two movies. I found the one randomly on television and the other one was a movie that both me and my boyfriend wanted to watch.




Red Riding Hood (2011)



Πρόκειται για μία λίγο πιο τρομακτική έκδοση της κλασσικής Κοκκινοσκουφίτσας. Η Κοκκινοσκουφίτσα μένει σε ένα χωριό, το οποίο είναι τρομοκρατημένο από τις επιθέσεις του λύκου και κάνει τα πάντα για να βρει τον λύκο. Καλούν έναν πάτερ και αυτός τους ενημερώνει πως πρόκειται για λυκάνθρωπο, οπότε ο ένας υποψιάζεται τον άλλο.

It's a scarier version of the classic Red Riding Hood. The Red Riding Hood lives in a village, which is terrified by the wolf's attacks and does anything to find the wolf. They call a padre and he informs them that there's a werewolf, so everyone is a suspect.

Εγώ από την αρχή της ταινίας είχα κάποιον στο μυαλό μου που θα μπορούσε να ήταν ο λυκάνθρωπος και η ταινία με έπειθε συνεχώς ότι ήταν αυτός. Έτσι, πίστευα ότι δεν είχε ενδιαφέρον να την δω μέχρι το τέλος, γιατί ήταν προφανές ότι ήταν αυτός. Αλλά στα τελευταία λεπτά, ήρθε να με διαψεύσει η ταινία και μάλιστα με πολύ λογικά επιχειρήματα. Γι'αυτό και με εντυπωσίασε! Έχει ορισμένες σκληρές εικόνες, επομένως δεν θα την χαρακτήριζα οικογενειακή ταινία. Δεν με κούρασε καθόλου.

Since the beginning of the movie, I had someone in mind that could be the werewolf and the movie kept convincing me that he is. So, I thought that it had no point watching it till the end, because it was obvious it was him. But in the last minutes, the movie disproved me with very logical arguments. This is why it impressed me! It has some harsh scenes, so I couldn't describe it as a family movie. It didn't got me bored at all.





Finding Dory (2016)


Μετά το κορυφαίο Ψάχνοντας Τον Νέμο, βγήκε το Ψάχνοντας Την Ντόρι. Η Ντόρι πάσχει από απώλεια βραχείας μνήμης από την παιδική της ηλικία. Έτσι, σε πολύ μικρή ηλικία έφυγε από τους γονείς της και δεν μπορούσε να θυμηθεί πως να επιστρέψει. Έχοντας στο πλευρό της τον Μάρλιν και τον Νέμο, αποφάσισε να ταξιδέψει και να βρει τους γονείς της. Αλλά αυτό δεν θα ήταν και τόσο εύκολο!

After the awesome Finding Nemo, here comes the Finding Dory. Dory suffers from short memory loss since her childhood. So, at her early years she left her house and she couldn't remember how to turn back. Having Marlin and Nemo by her side, she decides to travel and find her parents. But this is not gonna be so easy!

Μου είχαν πει πως είναι συγκινητική ταινία, αλλά μου φάνηκε πιο πολύ χιουμοριστική. Δεν είναι από τις ταινίες που θα σε κάνουν να κλάψεις. Παρόλα αυτά, ήταν μια όμορφη περιπέτεια με πολύ γέλιο και ηθικά διδάγματα. Σίγουρα είναι μια πολύ ωραία ταινία για να περάσεις την ώρα σου. 

They told me that it's a touching movie, but it seemed more funny to me. It's not one of the movies that are going to make you cry. Although, it was an awesome adventure with many funny moments and morals. For sure, it's a good movie to pass your time with. 



Αυτές ήταν οι ταινίες που είδα πρόσφατα! Έχεις δει κάποια από αυτές; Ποια θα μου πρότεινες να δω στην συνέχεια;

These are the movies I watched recently! Have you seen any of them? Which one do you suggest me to watch after?

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

8 σχόλια:

  1. Καταρχήν περαστικά σου ❤
    Επειδή το τελευταίο διάστημα προσπαθώ να αξιοποιήσω τη συνδρομή μου στο netflix μου είναι πολύ χρήσιμα αυτά τα movies post!
    Θα το δω αυτό με την κοκκινοσκουφίτσα..
    Με τη σειρά μου να σου προτείνω και εγώ δυο ταινίες που είδα και μου άρεσαν "The Fundamentals of Caring" και "Palm Trees in the Snow"
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ :) Λέω κι εγώ να ενεργοποιήσω τον έναν μήνα δωρεάν στο Netflix, αλλά περιμένω να έρθει κάποιος μήνας που θα έχω αρκετό χρόνο :P Μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον το The Fundamentals Of Caring, μπήκε ήδη στην λίστα μου!

      Διαγραφή
  2. Έχω δει και τις δύο ταινίες και μου άρεσαν! Στην Ντορι συγκινήθηκα μιας και το ψάχνοντας το Νέμο το βλέπω απο τότε που βγήκε ( Όταν ήμουν τριών χρονών)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω ο Νέμο ήταν η πρώτη ταινία που είδα στο σινεμά :)

      Διαγραφή
  3. Αρχικά περαστικά σου!
    Δεν έχω δει κάποια από τις δύο. Θέλω εδώ και καιρό να δω το Finding Dory, αλλά δεν το βρίσκω σε καλή ποιότητα. Το Red Riding Hood μου κίνησε την περιέργεια! θα τα δω και τα 2 σίγουρα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ :) Κι εγώ το Finding Dory βιντεοσκοπημένο από σινεμά το βρήκα, αλλά ήταν αρκετά καλή ποιότητα.

      Διαγραφή
  4. περαστικα <3 ευχομαι να νιωθεις ηδη καλυτερα!
    Το Finding Dory θα το δω σιγουρα! Το αλλο το ειχα δει όταν ειχε βγει στο σινεμα. Καλουτσικο ηταν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ :) Είναι όμορφη ταινιούλα το Finding Dory :)

      Διαγραφή