Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2016

♥September's Favourites 2016♥

Ο Σεπτέμβριος φτάνει στο τέλος του και ελπίζω να ήταν υπέροχος για σένα! Αν πηγαίνεις ακόμη σχολείο ή σπουδάζεις, ελπίζω να ξεκίνησε καλά αυτή η σχολική χρονιά για σένα. Σήμερα θα μιλήσουμε για τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον Σεπτέμβριο. Στο τέλος του άρθρου θα βρεις και βίντεο που σου μιλάω για τα αγαπημένα μου.

September is almost ending and I hope it was great so far for you! If you still go to school or you're a university student, I hope the school year began great for you. Today we're gonna talk about my favourite products for September. You'll also find a video, in the end of this post, that I am talking about my favourites. 


Jurlique - Herbal Recovery Antioxidant Face Oil


Αυτό είναι ένα λαδάκι για το πρόσωπο, το οποίο απευθύνεται σε ευαίσθητες επιδερμίδες. Με έχει βοηθήσει πολύ σε σημεία που εμφανίζω ξηρότητα, καθώς και με το να μακρύνω τις βλεφαρίδες μου. Αν θέλεις να διαβάσεις αναλυτικό review για το συγκεκριμένο, πάτησε εδώ

This is a face oil, which is proper for sensitive skin. It helped me a lot in the spots that I have dryness, and also in making my lashes longer. If you want to read a complete review, click here


Sameh Zahda - Protein Booster Re-Constructor


Αυτό είναι το πιο καινοτόμο προϊόν που έχω χρησιμοποιήσει για τις άκρες των μαλλιών μου. Υπόσχεται να επαναφέρει τις κατεστραμμένες άκρες και αυτό ακριβώς είναι που κάνει. Αν θέλεις να διαβάσεις αναλυτικό review, πάτησε εδώ

This is the most innovative product I have ever used for the edges of my hair. It promises to restore the damaged edges and that's exaxtly what it does. If you want to read a complete review about it, click here.


Oriflame - Wonder Liner


Δεν χρησιμοποιούσα και πολύ eyeliner στο παρελθόν, αλλά τώρα έχει μπει μόνιμα στην καθημερινή μου ρουτίνα. Το συγκεκριμένο είναι πολύ σταθερό eyeliner και δεν φεύγει από την θέση του εύκολα. Είναι σε πολύ έντονο μαύρο χρώμα και έχει μεγάλη ποσότητα. Το πινελάκι του στην αρχή δεν με βόλεψε και τόσο, αλλά τώρα πια το έχω συνηθίσει. Για προϊόντα από Oriflame, επικοινώνησε με την σελίδα Effie's Oriflame

I didn't use eyeliner very much in the past, but now it's permanently in my every day routine. This is a very stable eyeliner and it doesn't leave its place easily. It has a very intense black shade and a big amount of product. In the beginning, I wasn't very comfortable with the brush it has, but now it's okay. If you want to buy any Oriflame product, get in touch with the Effie's Oriflame page. 


W7 - Genius Feather Light Foundation


Χρησιμοποιώ αυτό το foundation από τον Ιούλιο και ακόμη είναι πάνω από την μέση. Είναι ελαφρύ foundation και δεν προσφέρει τρομερή κάλυψη. Εγώ δεν έχω σημάδια που θέλω να καλύψω, επομένως με εξυπηρετεί στο να δίνει ένα ομοιόμορφο χρώμα στο πρόσωπό μου. Περιέχει πούδρα και γίνεται αρκετά ματ. Το καλοκαίρι θα σου πρότεινα να βάζεις έξτρα πούδρα, αλλά για τον χειμώνα πιστεύω πως είναι εντάξει και χωρίς. Έχει σταγονόμετρο στο καπάκι και σε βοηθά να πάρεις την κατάλληλη ποσότητα. 

I use this foundation since July and it still has more than half product. It's a light foundation and it doesn't provide full coverage. I don't have spots that I need to cover, so it helps me having the same shade of color on my face. It contains powder and it's very matte. I suggest you to apply extra powder in the summer, but I believe that in winter it's perfect without powder. It has a dropper on the cap and it helps you getting the right amount of product.


Max Factor - Masterpiece High Definition Mascara


Αυτή η μάσκαρα ήταν δώρο με ένα άρωμα που μου πήρε το αγόρι μου. Έχει πλαστικό βουρτσάκι. Δίνει μήκος στις βλεφαρίδες και τις κάνει να φαίνονται πολύ περισσότερες. Δεν είναι πολύ έντονο το αποτέλεσμα, οπότε μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ως βάση πριν βάλεις κάποια άλλη μάσκαρα. Και επίσης, είναι ιδανική για τις κάτω βλεφαρίδες. 

This mascara was a gift with a perfume that my boyfriend bought me. It has a plastic brush. It gives length to the lashes and it makes them look even more. The result is not very intense, so you can use it as a base before you apply an other mascara. And also, it's ideal for the bottom lashes. 


Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα γι'αυτόν τον μήνα. Πες μου στα σχόλια αν έχεις δοκιμάσει κάποιο από αυτά και ποια είναι η γνώμη σου. Μην ξεχάσεις να τσεκάρεις το βίντεό μου!

These are my favourite products for this month. Tell me in comments if you have tried any of these and what is your opinion. Don't forget to check my video!

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

8 σχόλια:

  1. δυστυχώς δεν εχω δοκιμάσει κάτι! αλλά το make up φαινεται ωραιο !! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει, με την προϋπόθεση ότι δεν έχεις έντονα σημάδια :)

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο απο τα προιόντα αλλά αν μου δινόταν η δυνατότητα θα ηθέλα να τα δοκιμάσω όλα :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχ ένα ένα μπορούν να μπουν στην λίστα σου :)

      Διαγραφή
  3. Θέλω να δοκιμάσω το makeup! Δεν έχω αγοράσει πότε προϊόντα βάσης από w7 και αυτό μου κέντρισε το ενδιαφέρον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα ξεχωριστό προϊόν, δεν είχα βρει κάτι παρόμοιο πουθενά!

      Διαγραφή
  4. Και εμένα το make up με κέρδισε γιατί δεν θέλω να είμαι παστωμένη και αφού δεν έχω προβλήματα στην επιδερμίδα,πάντα ψάχνω για κάτι ελαφρύ!Ωραίες επιλογές Αγγελική μου :)
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ :) Να το δοκιμάσεις, σίγουρα αξίζει και σε θέμα χρημάτων-ποιότητας-ποσότητας!

      Διαγραφή