Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2016

♥Month's Playlist (September 2016)♥

Αυτά τα τραγούδια που θα βρεις σε αυτό το άρθρο, τα αγάπησα πραγματικά αυτόν τον μήνα! Τα άκουγα ξανά και ξανά. Και τα πέντε, τα άκουσα για πρώτη φορά στο Spotify. Αποφάσισα από εδώ και στο εξής να γράφω από κάτω και τον αγαπημένο μου στίχο από το τραγούδι ή το σημείο που μου αρέσει πιο πολύ.

I really loved the songs you'll find in this post this month! I listened to them again and again. I listened to them for the first time on Spotify, all of them. I decided to write you under every song my favourite lyric line or the spot that I like the most from now on.




Nick Jonas - Close ft. Tove Lo


"Cause space is just a word made up by someone who's afraid to get close"



Tory Lanez - LUV


"Everyone falls in love sometimes. I don't know 'bout you, but it ain't a crime"



Rihanna - Needed Me


"To feel a little more and give a little less"



Lady Gaga - Perfect Illusion


"It was a perfect illusion, mistaken for love"



Ariana Grande - Side To Side ft. Nicki Minaj


"These friends keep talking way too much, saying I should give you up"


Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου τραγούδια για τον Σεπτέμβριο. Πες μου στα σχόλια ποιο ήταν το δικό σου αγαπημένο τραγούδι αυτόν τον μήνα και αν ακούς κι εσύ κάποιο από τα αγαπημένα μου. 

These are my favourite songs for September. Write me in the comments which is your favourite song this month and if you listen to any of my favourites. 

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου