Πέμπτη, 1 Σεπτεμβρίου 2016

Jurlique • Herbal Recovery Antioxidant Face Oil

Ένα λαδάκι προσώπου είναι πάντα απαραίτητο να υπάρχει στην συλλογή μιας κοπέλας. Στην δική μου συλλογή υπάρχει το αντιοξειδωτικό λαδάκι προσώπου από Jurlique. Είναι από την σειρά Herbal Recovery, η οποία απευθύνεται σε ευαίσθητες επιδερμίδες και προλαμβάνει τις πρώτες ρυτίδες.

A face oil is always essential to be in a girl's collection. In my collection there is the antioxidant face oil by Jurlique. It's a part of the Herbal Recovery collection, which is proper for sensitive skin and it prevents the first wrinkles.


Είναι ένα έλαιο προσώπου πολλαπλής χρήσης. Περιέχει φυτικά έλαια και μείγμα αντιοξειδωτικών ουσιών. Βοηθά στην αντιμετώπιση των πρώτων σημαδιών της γήρανσης, απαλύνει τις λεπτές γραμμές, αποκαθιστά σε βάθος τα επίπεδα υγρασίας, αναζωογονεί και προστατεύει την επιδερμίδα από τις περιβαλλοντικές επιθέσεις.

It's a face oil for multiple uses. It contains natural oils and a mix of antioxidant substances. It helps in facing the first ageing signs, it softens the thin lines, it deeply restores the hydrating levels, it refreshes and protects skin by environmental attacks.


Το συγκεκριμένο λαδάκι έρχεται με σταγονόμετρο στο καπάκι, πράγμα που είναι πάρα πολύ βολικό. Το χρησιμοποίησα ορισμένες φορές για το πρόσωπό μου, όταν χρειαζόταν έξτρα ενυδάτωση, αλλά δεν το χρησιμοποιώ πάρα πολύ συχνά. Ενυδατώνει σε βάθος την επιδερμίδα, χωρίς να αφήνει λιπαρότητα και μάλιστα με πάρα πολύ μικρή ποσότητα. Σίγουρα, αν σου τελειώσει η ενυδατική κρέμα, είναι το κατάλληλο προϊόν για να χρησιμοποιήσεις. Επίσης, το χρησιμοποιώ για να μακρύνω τις βλεφαρίδες μου και το αποτέλεσμα είναι μοναδικό. Βάζω μόνο μία σταγόνα σε έναν δίσκο ντεμακιγιάζ και το πατάω απαλά στις βλεφαρίδες μου. Δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο άρωμα.

This oil comes with a dropper on the cap, which is very handy. I have used it some times on my face, when I needed extra moisturize, but I don't use it very often. It deeply moisturizing your skin, without leaving oilyness behind and also with just a small amount. Surely, if you run out of moisturizing cream, it's the perfect product to use instead. Also, I use it to make my lashes longer and the result is unique. I use only one drop on a cotton disk and I press it softly on my lashes. It has no special scent.


Αυτό είναι το λαδάκι προσώπου από Jurlique. Εσύ έχεις δοκιμάσει κάποιο προϊόν από Jurlique;

This is the face oil by Jurlique. Have you ever tried any product by Jurlique?

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

6 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο τέτοιο αλλά με έβαλες σε σκέψεις...Επειδή Έχω μικτή λιπαρη επιδερμίδα το φοβάμαι λίγο πιστεύω πως για το βράδυ πριν τον ύπνο θα είναι μια χαρά 😊😊 καλο μηνα κοπελα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έχω μικτή προς λιπαρή επιδερμίδα, γι'αυτό βάζω μικρή ποσότητα. Είναι αναλόγως πως θα "κάτσει" στο πρόσωπό σου το κάθε προϊόν.

      Καλό μήνα ♥

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα προιόν αυτής της εταιρίας. Ωστόσο, με έπεισες. Με την πρώτη ευκαιρία θα το δοκιμάσω! Καλό μήνα γλυκιά μου!

    Αγνωστη Χ
    Blogger / e-efiboi.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εξαιρετική εταιρεία, ελπίζω να σου δοθεί κάποια στιγμή η ευκαιρία να δοκιμάσεις προϊόντα της :) Θα τσεκάρω το blog σου!

      Καλό μήνα ♥

      Διαγραφή
  3. θέλω πολύ να δοκιμάσω κάποιο προϊόν προσώπου σε μορφή λαδιού! μου αρέσουν και πολύ οι συσκευασίες με το σταγονόμετρο :) φαίνεται αρκετά καλό αυτό :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το μόνο που έχω δοκιμάσει είναι η αλήθεια, αλλά μου άρεσε πολύ :)

      Διαγραφή