Πέμπτη, 18 Αυγούστου 2016

Sameh Zahda • Protein Hydrating Conditioner

Αυτό το μήνα έκανα μερικά μπανάκια στην θάλασσα και τα μαλλιά μου τώρα χρειάζονται την ενυδάτωσή τους. Έτσι, επέλεξα ένα προϊόν από την σειρά Sameh Zahda για να επαναφέρω τα μαλλιά μου.

I went to the sea this month and my hair need hydration now. So, I chose a product by the brand Sameh Zahda to restore my hair. 

Το Protein Hydrating Conditioner από Sameh Zahda είναι ένα απαλό conditioner που υπόσχεται να αποκαθιστά τις πρωτεΐνες που έχουν χαθεί κατά τη διάρκεια των λουσιμάτων, των χτενισμάτων, των χημικών εφαρμογών και την έκθεση στους φυσικούς παράγοντες.

Protein Hydrating Conditioner by Sameh Zahda is a mild conditioner that promises to restore the proteins that were lost during shampooing, styling, chemical applications and exposure to the elements. 


Το συγκεκριμένο conditioner το εφαρμόζω από την μέση και κάτω στα μαλλιά μου. Τα κάνει μαλακά και ευκολοχτένιστα απευθείας. Το εφαρμόζω πάνω στα μαλλιά μου, το ξεβγάζω αμέσως και μου δίνει αυτό το αποτέλεσμα. Έχω παρατηρήσει ότι τα μαλλιά μου είναι πολύ πιο ενυδατωμένα και εμφανίζουν πολύ σπάνια ψαλίδα, όσο χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο conditioner. Δεν βαραίνει, ούτε λαδώνει τα μαλλιά μου. Η αντλία βοηθά να βγάζει την κατάλληλη ποσότητα προϊόντος και έτσι διαρκεί πολύ περισσότερο καιρό. Τελευταίο και πολύ σημαντικό για μένα -όπως θα έχεις ήδη καταλάβει- είναι το πολύ ευχάριστο άρωμα που θυμίζει μέλι με γάλα. 

I apply this conditioner from the middle of my hair to the edges. It makes it soft and easy to comb directly. I apply it on my hair, I rinse it and it gives me that result. I have noticed that my hair is a lot more hydrated and it rarely gets split ends, as long as I use this conditioner. It doesn't weight down, nor makes my hair oily. The pump helps to get the proper amount of product and this way it lasts longer. Last and very important for me -as you may already have understood- is the pleasant scent that reminds me of honey and milk. 


Αυτό είναι το conditioner που χρησιμοποιώ εγώ τον τελευταίο καιρό. Αν θέλεις να δεις review για το σαμπουάν από Sameh Zahda, πάτησε εδώ. Εσύ ποιο conditioner χρησιμοποιείς;

This is the conditioner I use this period. If you wanna see a review of Sameh Zahda's shampoo, click here. What conditioner do you use?

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

4 σχόλια:

  1. Χρησιμοποιώ το semi di Lino με λάδι Αργκάν !!Ειναι ιταλικό καταπληκτικό για τα βαμμένα και λεπτά μαλλιά μου που όταν λουζομαι γίνονται κουβάρι !!Ειναι φτηνό από Hondo .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμ... Δεν το έχω ακούσει ξανά! Θα το ψάξω :)

      Διαγραφή