Παρασκευή, 26 Αυγούστου 2016

Pretty Little Liars • Quotes

Χθες είδα το προτελευταίο επεισόδιο του Pretty Little Liars για το summer finale και αποφάσισα αναμένοντας το επόμενο επεισόδιο, να ανεβάσω τα αγαπημένα μου στιχάκια από την σειρά. Αν είσαι φαν, σίγουρα θυμάσαι πολλά από αυτά.

Yesterday, I wached the second to last episode by Pretty Little Liars for the summer finale and I decided, as long as I am waiting for the next episode, to upload my favourite quotes by the show. If you are a fan, you surely remember many of these.






























Αυτά είναι τα αγαπημένα μου στιχάκια από το Pretty Little Liars. Ποιο είναι το δικό σου; Ποιος πιστεύεις ότι είναι ο A.D.;

These are my favourite quotes from Pretty Little Liars. Which is yours? Who do you think is A.D.?

Φιλάκια πολλά,
A.D. ... Εμ, Αγγελική ήθελα να πω ♥

14 σχόλια:

  1. Έχω που ακούω για αυτή τη σειρά εδώ και χρόνια και ακόμα δεν έχει τύχει να την ξεκινήσω γιατι ακούω διάφορα σχόλια όπως π.χ. το οτι είναι κουραστική,και πως μετά την 5η σεζόν παρατραβάνε πολύ το σενάριο.. Θα ήθελα πολύ να ακούσω και την δική σου γνώμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε κάποια επεισόδια όντως ένιωσα ότι το έχουν παρατραβήξει, αλλά στην συνέχεια ήταν έξυπνη η πλοκή, οπότε σε κρατάει πάλι σε αγωνία. Καλύτερα βέβαια θα ήταν να περιμένεις να τελειώσει και να την δεις ολόκληρη, γιατί αυτό που κουράζει πραγματικά είναι η αναμονή.

      Διαγραφή
  2. Ποιος ειναι ο αγαπημένος σου χαρακτήρας τώρα στην 7 σεασόν; Έμενα απο την αρχή είναι η σπενσερ και μου αρέσει που την έχουν βαλει σε αυτό τοξ κύκλο να δείχνει πιο ευαίσθητη! Όσο για τον ΑD μάλλον είναι ο Νόελ με βάση τα στοιχεία που έχουν βρει οι κοπέλες, αλλα επειδή είναι η σειρά pretty little liars δεν νομίζω όντως να είναι αυτός :p.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ λατρεύω την Σπένσερ, αλλά σε αυτόν τον κύκλο μου την σπάει λίγο που σε κάθε επεισόδιο κλαίει, οπότε για τον 7ο κύκλο θα πω Άρια. Πραγματικά πιστεύω ότι ούτε ο Νόελ είναι :P

      Διαγραφή
    2. Ναι και η Άρια σε αυτό τον κύκλο είναι κάλη. Μα μόνο έμενα μου την σπάει λίγο που έχουν κάνει την Χάννα την "τυπική ξανθιά" και λεεί βλακείες; Στις πρώτες σεασόν έδειχνε ότι είναι έξυπνη και από ένα σημείο και μέτα την έβαλαν να πετάει μικρά αστεία( Που εντάξει είναι πολύ αστεία :p) αλλά την κάνουν χαζή;

      Διαγραφή
    3. Χαχα δεν μου την έσπαγε ποτέ, αλλά το έχω παρατηρήσει κι εγώ. Να δεις το τελευταίο επεισόδιο... Μόλις το είδα!

      Διαγραφή
  3. Αγαπώ Pretty Little Liars!! :)
    melina7makeup.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφα στιχάκια! Έκανες καλή επιλογή! Δυστυχώς σταμάτησα να βλέπω PLL, έμεινα στην 3η σεζόν...Να έχεις μία όμορφη Κυριακή! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν συμβεί πολλά από εκείνον τον κύκλο και μετά... Σ'ευχαριστώ πολύ! Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Είναι μια από τις μοναδικές σειρές που δεν έχω σταματήσει(όπως πχ το Vampire Diaries, Arrow, κτλ που τα έχω σιχαθεί! Την ξεκινησα στο λυκειο και την βλέπω ακόμα! Πολύ ωραίο πόστ!
    Αντε περιμένω με αγωνία να δω τι θα γίνει σε αυτή τη σεζόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ξεκίνησα πέρσι τον Απρίλιο να την βλέπω και από τότε κάθε επεισόδιο το βλέπω αμέσως μόλις βγαίνει. Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  6. Πωπωω, ξυπνάνε αναμνήσεις αυτές οι εικόνες! Ήμουνα τρελή φαν του PLL παλιότερα, αλλά τελευταία το έχω παρατήσει... Με έκανες να θέλω να το ξαναρχίσω το συντομότερο δυνατόν!!!
    -Μαρίνα (myworld-bymar.blogspot.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το συνεχίσεις, έχουν συμβεί πάρα πολλά!

      Διαγραφή