Πέμπτη, 25 Αυγούστου 2016

♥Month's Playlist (August 2016)♥

Φτάνει σιγά σιγά και ο Αύγουστος στο τέλος του, μαζί του και το καλοκαίρι! Να σου πω την αλήθεια, λατρεύω αυτήν την περίοδο μετά τις καλοκαιρινές διακοπές που αρχίζεις να επιστρέφεις πάλι στην καθημερινή σου ρουτίνα. Όπως κάθε μήνα λοιπόν, θα σου δείξω τα αγαπημένα μου τραγούδια γι'αυτόν τον μήνα.

It's almost the end of August and the end of the summer! To tell the truth, I like this period after the holidays that you get back to your daily routine. So, as I do every month, I will show you my favourite songs of this month. 


Ariana Grande - Into You




Charlie Puth - We Don't Talk Anymore (feat. Selena Gomez)




Shawn Mendes - Treat You Better




Γιώργος Τσαλίκης feat. 2J - Δεν Είμαι Καλά





Kiiara - Gold





Nicky Jam y Enrique Iglesias - El Perdón



Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου τραγούδια μέσα στον Αύγουστο. Ποια από αυτά σου αρέσουν και ποιο ήταν το αγαπημένο σου τραγούδι αυτόν τον μήνα;

These are my favourites songs for August. Which of these do you like and which song was your favourite in August?

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

8 σχόλια:

  1. Έχω ακούσει τα τρία πρώτα και το προτελευταίο!Πολύ καλές επιλογές:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σου αρέσουν :)

      Διαγραφή
  2. Έχω ακούσει μόνο τα 3 πρώτα και τα έχω συνδέσει με αυτό το μήνα! Επίσης μου αρέσει πολύ και το Roses των Chainsmokers!! Καλή συνέχεια φίλη μου! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το έχω ακούσει αυτό, πάω να το βάλω αμέσως!

      Διαγραφή
  3. αυτό της Arianna Grande μου αρεσει πάρα πολύ! Και γενικά μου αρέσει ο τελευταίος της δίσκος πολύ! Σαν μικρό κοριτσάκι και εγώ :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα κι εγώ δεν είμαι φαν της, αλλά βγάζει ωραία τραγουδάκια!

      Διαγραφή