Πέμπτη, 4 Αυγούστου 2016

Jurlique • Herbal Recovery Advanced Serum

Δεν σου έχω μιλήσει για πολλά serum στο Beauty Dust, αλλά βρήκα το serum που μου ταίριαξε και τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να σου μιλήσω γι'αυτό. Το συγκεκριμένο serum προέρχεται από την εταιρία Jurlique και την σειρά Herbal Recovery. Η σειρά Herbal Recovery υπόσχεται να ελαχιστοποιεί τις λεπτές γραμμές του προσώπου, να παρέχει προστασία από τις περιβαλλοντικές επιθέσεις και να αποκαθιστά την ζωτικότητα του δέρματος.

I haven't told you about many serums on Beauty Dust, but I found the serum that fits me and now it's the right time to tell you about it. This serum is coming from Jurlique and the Herbal Recovery collection. The Herbal Recovery collection promises to reduce the thin lines on your face, protect it by the environmental attacks and restore the vitality of your skin.


Πρόκειται για έναν αντιοξειδωτικό ορό με το αποκλειστικό σύμπλεγμα βιταμινών και βοτάνων Naturadiance PB18+ της Jurlique. Υπόσχεται να βοηθά στην μείωση της εμφάνισης των λεπτών γραμμών, στην αύξηση της ελαστικότητας, της λάμψης και της ενυδάτωσης. Επίσης, υπόσχεται να καταπολεμά την αφυδάτωση και τη θαμπή επιδερμίδα χαρίζοντας μία πιο λαμπερή, νεανική όψη.

It is an antioxidant serum with the exclusive vitamin and herbal complex Naturadiance PB18+ by Jurlique. It promises to help in reducing the appearance of thin lines, increasing the elasticity, the shine and the moisture. Also, it promises to fight the dehydration and the blur skin providing a more shiny, younger face.


Μου άρεσε πολύ το συγκεκριμένο serum, διότι απορροφάται πάρα πολύ εύκολα από την επιδερμίδα. Δεν αφήνει καθόλου λιπαρή αίσθηση και νιώθεις αυτόματα να έχει μεγαλύτερη ελαστικότητα το δέρμα σου. Χρειάζεται πολύ λίγη ποσότητα και για το πρόσωπο και για τον λαιμό. Σίγουρα βελτιώνει την όψη της επιδερμίδας και ενυδατώνει σε βάθος. Είναι ιδανικό προϊόν θεωρώ για ηλικίες από 20 έως 35 που το δέρμα δεν έχει και πάρα πολλές απαιτήσεις σε θέμα serum. Μπορεί να καθυστερήσει σε μεγάλο βαθμό τις πρώτες ρυτίδες με συστηματική χρήση. Ενδείκνυται για χρήση πρωί και βράδυ, αλλά εγώ το χρησιμοποιώ μόνο βράδυ.

I liked this serum a lot, because it gets absorbed very easy by my skin. It doesn't leave oily feeling and you automatically feel your skin more elastic. It needs very little amount for both face and neck. It surely improves face's look and it deeply moisturises. It's ideal product for ages from 20 to 35 that skin doesn't have many demands by a serum. It can really delay the appearance of the first lines with regular use. It is recommented for day and night use, but I use it only at night.


Αυτό ήταν το Herbal Recovery Advanced Serum από την Jurlique. Εσύ έχεις δοκιμάσει κάποιο προϊόν από Jurlique;

This is the Herbal Recovery Advanced Serum by Jurlique. Have you ever used any product by Jurlique?

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

10 σχόλια:

  1. Ωραιο φαίνεται. Εγω χρησιμοποιω ενα απο biodema πιυ ειναι πολυ οικονομικο κ μ εστρωσε πολυ καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το αναζητήσω μόλις τελειώσει αυτό!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω χρησιμοποιήσει κανένα serum ως τώρα αλλά θα το σημειώσω αυτό που προτείνεις.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το είχα χρησιμοποιήσει το περασμένο καλοκαίρι και θυμάμαι ότι μου άρεσε πάρα πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έχω χρησιμοποιήσει ένα της apivita για ενυδάτωση αλλά δεν μου έκατσε πολύ καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο serum από Apivita :/

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  5. Ωραίο post :) δεν έχω δοκιμάσει κάποιο αντίστοιχο αλλα σίγουρα θα το έχω στο νου μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή