Τετάρτη, 13 Ιουλίου 2016

•The Social Media Tag•

Μου αρέσει πάρα πολύ να διαβάζω tag άρθρα, αλλά μου αρέσει ακόμη περισσότερο να απαντάω σε tags. Η Μαρία από το MyNonBoringWorld και η Μαρίνα από το My World μου έδωσαν την ευκαιρία να απαντήσω σε ένα tag σχετικό με τα social media και φυσικά δεν μπορώ να την αρνηθώ.


1. Ποια social media χρησιμοποιείς; 

Χρησιμοποιώ Facebook, Twitter, Instagram, Google +, Bloglovin και Snapchat (@angierzz).


2. Ποιο/α ενημερώνεις πιο συχνά;

Ενημερώνω σχεδόν καθημερινά όλα τα παραπάνω, εκτός από το Snapchat. 


3. Σε ποιο έχεις περισσότερους followers και σε ποιο λιγότερους;

Περισσότερους έχω στο Facebook (1.802) και λιγότερους στο Snapchat.


4. Γράψε μου μια διάσημη εταιρία που ακολουθείς και μία που σε ακολουθεί σε κάποιο απ'όλα.

Ακολουθώ την Vichy και με ακολουθεί Real Techniques Greece.


5. Ποιο social media πιστεύεις ότι βοηθάει περισσότερο bloggers και youtubers;

Το Facebook, γιατί υπάρχουν περισσότεροι χρήστες που το χρησιμοποιούν.


6. Πόσες φορές τη μέρα ελέγχεις τα social media σου;

Το Facebook και το Instagram αρκετές φορές την ημέρα. Τα υπόλοιπα από μία. 


7. Τι γνώμη έχεις για τους αγορασμένους followers;

Κατά την γνώμη μου δεν έχει κανένα νόημα να αγοράσεις followers σε οποιοδήποτε social media μόνο και μόνο για να φαίνεται μεγάλος ο αριθμός των followers σου. Δεν αλληλεπιδρούν με τα όσα ανεβάζεις ή ακόμα κι αν το κάνουν, είναι επειδή πλήρωσες γι'αυτό. Δεν μπορούν να θεωρηθούν όμως καλό κριτήριο για την ποιότητα των όσων ανεβάζεις.


8. Ποια είναι η πρώτη σου δημοσίευση;

Η πρώτη δημοσίευση από όλα τα social media που χρησιμοποιώ, ήταν στο twitter που είναι και προσωπικός λογαριασμός και όχι μόνο για το blog.  Μετά από μισάωρο άσκοπο scroll down στο Twitter, ανακάλυψα ότι δεν μπορείς να πας όσο πίσω θες, οπότε βρήκα ένα site στο οποίο βρίσκεις το πρώτο σου tweet και ιδού:


10 Αυγούστου του 2010 ένιωσα την ανάγκη να ενημερώσω όλο τον κόσμο του Twitter ότι έφαγα σάντουιτς! Τότε ήμουν 14 χρονών #dontjudgeme.


9. Έχεις blockάρει ποτέ κανέναν ή σε έχει blockάρει κάποιος;

Στο προσωπικό μου προφίλ στο Facebook έχει τύχει να το κάνω και να μου το κάνουν. Αλλά στην σελίδα του Beauty Dust και στα υπόλοιπα social media δεν έχω blockάρει κανέναν και δεν νομίζω να με έχει blockάρει κάποιος. 


10. Ποιος είναι ο επόμενός σου στόχος για τα social media σου;

Στο Facebook και στο Instagram θέλω να φτάσω τους 2000 followers. Σε Twitter, Google+ και Bloglovin τους 1000. Για το Snapchat δεν έχω κάποιο στόχο, γιατί δεν μπαίνω και πολύ. Ακολούθησέ με για να τα λέμε από όλα τα social media!


Αυτό ήταν το The Social Media Tag. Ευχαριστώ πολύ την Μαρία και την Μαρίνα για αυτήν την ευκαιρία. Μπορείς να δεις τις δικές τους απαντήσεις σε αυτό το tag εδώ και εδώ.

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες απαντήσεις! Το πρώτο σου tweet ήταν όλα τα λεφτά!XD♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα ευχαριστώ! Ήμουν στην φάση που πίστευα ότι πρέπει να ενημερώνω το Twitter για τα πάντα και είπα να ξεκινήσω κάπως έτσι :P

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. ωραιες οι απαντησεις! αυτο με το σαντουιτσ τελειο! αχαχαχχα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή