Πέμπτη, 14 Ιουλίου 2016

☼My All Time Classic Summer Playlist☼

Είμαι από τα άτομα που ότι τραγούδι τους άρεσε από την στιγμή που γεννήθηκαν ως τώρα, υπάρχει στο κινητό τους. Μέχρι τώρα έχω στο κινητό 1300 τραγούδια και δεν μπορώ να αποχωριστώ ούτε ένα, γιατί όσες φορές διέγραψα τραγούδια, μερικούς μήνες μετά ήθελα να τα ακούσω και δεν τα είχα. Επίσης, για πολλά χρόνια, οι φίλες μου έπαιρναν το κινητό μου για να ανακαλύπτουν νέα τραγούδια, αλλά μετά από λίγο κουραζόντουσαν να ψάχνουν. Έτσι, αποφάσισα να φτιάξω μία playlist με τα πιο καλοκαιρινά (κατά την άποψή μου) ξένα τραγούδια όλων των εποχών που έχω στο κινητό μου. Και πίστεψέ με, η επιλογή ήταν πολύ δύσκολη ανάμεσα σε τόσα κομμάτια.

I am a person that every song I liked since I born until now, it's in my cell phone. I have 1300 songs until now and I can't really delete any of them, because every single time I deleted a song, I wanted to listen to it some months later and I didn't have it. Also, for many years, my friends took my phone everytime they wanted to find new songs, but a little bit later they were exausted from searching. So, I decided to make a playlist of the most summer (in my opinion) hit songs of all the times that I have in my phone. And believe me, choosing was quite difficult with so many songs.





Songs:
1. Enrique Iglesias - Bailamos
2. Mr. President - Coco Jumbo
3. DNCE - Cake By The Ocean
4. Calvin Harris & Disciples - How Deep Is Your Love
5. Maroon 5 - This Summer's Gonna Hurt
6. David Guetta & Kid Cudi - Memories
7. Aventura - Obsesion
8. Duke Dumont - Ocean Drive
9. Enrique Iglesias - Rhythm Divine
10. Justin Timberlake - Summer Love
11. Claydee & Dave Audé - Te Quiero
12. Zumba Fitness - Caipirinha
13. Ocean's Four & Adam Clay - Beautiful Life
14. Dan Balan - Chica Bomb
15. Enrique Iglesias, Usher & Lil Wayne - Dirty Dancer
16. Virtual & Paul Panait - I Hate You But I Love You
17. Claydee - Mamacita Buena
18. Akcent - That's My Name
19. Faydee - Can't Let Go
20. Natasha Bedingfield - Pocketful Of Sunshine
21. Daft Punk & Pharrell Williams, Nile Rodgers  - Get Lucky
22. Andreea Banica - Love In Brasil
23. Danzel - Pump It Up
24. The Underdog Project - Summer Jam
25. DVBBS & Borgeous - TSUNAMI
26. Tubthumping - Chumbawamba
27. Becky G - Shower
28. Las Ketchup - Asereje

Αυτά είναι τα πιο καλοκαιρινά κομμάτια που έχω στο κινητό μου! Ελπίζω να ανακάλυψες νέα τραγούδια και να θυμήθηκες μερικά από τα παλιά. Ποιο από αυτά ακούς εσύ κάθε καλοκαίρι;

These are the most summer hit tracks I have in my phone! I hope you found new songs and remembered old ones. Which one of them do you listen to every summer?

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο ποστ!! Πολλά από αυτά τα τραγούδια είναι και δικά μου αγάπημένα ενώ όσα δεν τα ξέρω θα πάω σίγουρα να τα ακούσω! Πάντως όλα είναι σούπερ καλοκαιρινά!!
    Έχω ενθουσιαστεί με το blog σου! Αν θες ρίξε και εσύ μία ματιά στο δικό μου stardollfromgreece.blogspot.gr!
    Γράφω για εφηβικά θέματα!
    Φιλάκια! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! Χαίρομαι που έχουμε κοινά αγαπημένα τραγούδια :) Έγινα αμέσως μέλος στο blog σου!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. Σε πάω για πολλούς λόγους ένας από αυτούς είναι ότι ταιριάζουμε στις απόψεις. Κι εγώ δένομαι με κάποια κομμάτια και τα ακούω ξανά και ξανά ευχάριστα, όσα χρόνια κι αν περάσουν. Περισσότερο μου αρέσουν τα τραγούδια του Enrique Inglesias που έχεις βάλει, αλλά εγώ θα έβαζα και το "bailando" γιατί είναι ένα κομμάτι που πραγματικά έχω λιώσει. Και μερικά άλλα είναι το "summer jam", το "give it to me" απο Timberlake και Furtado και το "summer wine" από Ville Valo και Natalia Avelon.
    love u!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπώ Enrique! Το Bailando κι εγώ το είχα λιώσει, αλλά το άκουγα μέσα στο χειμώνα και το σύνδεσα με εκείνη την εποχή. Το Summer Jam είναι στην λίστα ^.^ Και τα άλλα δύο τα λατρεύω, αλλά τα έχω συνδέσει επίσης με τον χειμώνα. Χαίρομαι που ακούμε πάνω κάτω την ίδια μουσική :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή