Πέμπτη, 28 Ιουλίου 2016

♥Month's Playlist (July 2016)♥

Τον προηγούμενο μήνα δεν έκανα καθόλου λίστα με αγαπημένα τραγούδια του μήνα, γιατί δεν είχα κολλήσει με κανένα νέο τραγούδι. Και για αυτόν τον μήνα έχω μόνο τέσσερα, αλλά πιστεύω ότι τον επόμενο μήνα θα μαζευτούν πολλά περισσότερα.

Last month I didn't make any list with favourite songs of the month, because I didn't hear any new song. Also, this month I have only four songs, but I think I'm gonna have many the next month.


OtherView - La Luna




Melanie Martinez - Pity Party




Flume - Never Be Like You feat. Kai




Fifth Harmony - Work from Home ft. Ty Dolla $ign




Αυτά είναι τα αγαπημένα μου τραγούδια για τον Ιούλιο. Ποιο από αυτά σου αρέσει και ποιο ήταν το αγαπημένο σου τραγούδι αυτόν τον μήνα;

These are my favourite songs for July. Which of them do you like the most and which was your favourite song for this month?


Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

6 σχόλια:

  1. Δεν γνωρίζω τα 3 πρώτα, αλλά το Work from Home είναι όντως πολύ catchy!! Ευχαριστούμε για την ενημέρωση, μου αρέσει να ακούω νέα τραγούδια! Καλά να περνάς Αγγελική! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σ'ευχαριστώ :) Ελπίζω να ανακάλυψες νέα τραγούδια και να σου άρεσαν :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. Ωραίες επιλογές! Το δικό μου αγαπημένο ήταν το You don't own me από Grace!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το ξέρω αυτό, θα πάω να το ακούσω!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  3. I liked the first two songs the most of the four. "Wait for You" by Fantasia is a good song.

    ΑπάντησηΔιαγραφή