Δευτέρα, 6 Ιουνίου 2016

•What To Do If You Used An Expired Product•

Και ναι, συμβαίνουν και αυτά στην ζωή. Μπορεί μια μέρα να χρησιμοποιήσεις ένα ληγμένο προϊόν ομορφιάς και να αποβεί μοιραίο. Δεν είναι κάτι που συμβαίνει συχνά και εμένα μου συνέβη για πρώτη φορά, οπότε αποφάσισα να σου πω πως το αντιμετώπισα. Στο τέλος του post υπάρχει και βίντεο με την εμπειρία μου και τον τρόπο που το αντιμετώπισα.


Ετοιμαζόμουν λοιπόν να βαφτώ και πριν βαφτώ βάζω πάντα ενυδατική. Εκείνη τη στιγμή θυμήθηκα ότι έχω κάποια δείγματα ενυδατικής κρέμας, οπότε αποφάσισα να δοκιμάσω αυτά. Δεν κοίταξα την ημερομηνία λήξης, πράγμα που ήταν μεγάλο λάθος μου. Τέλος πάντων, έβαλα την κρέμα σε όλο το πρόσωπο και μετά έβαλα τους φακούς μου. Μόλις τελείωσα με τους φακούς, παρατήρησα ότι άρχισε να δημιουργείται μια κοκκινίλα πάνω στην μύτη μου και περίμενα για λίγο να δω αν θα φύγει. Άλλαξα δωμάτιο για να βρω το δείγμα της κρέμας και τότε συνειδητοποίησα ότι είχε λήξει. Μέχρι να ξαναπάω στον καθρέφτη, είχε εξαπλωθεί περισσότερο η κοκκινίλα.

Πρώτο πράγμα που έκανα, ήταν να πάρω το νεράκι ντεμακιγιάζ μου και να καθαρίσω όλο το πρόσωπό μου. Μετά έριξα άφθονο νερό και το στέγνωσα ακουμπώντας απλώς την πετσέτα πάνω στο πρόσωπο και όχι τρίβωντάς το. Έπειτα, έβαλα μια καλή ενυδατική στο πρόσωπό μου και γρήγορα υποχώρησε η κοκκινίλα. Εκείνο το σημείο που κοκκίνισε ήταν και τις επόμενες μέρες αρκετά ξηρό, οπότε έβαζα αρκετή ενυδατική και φυσικά αντηλιακή κρέμα. Μόλις ξεκοκκίνισα, βάφτηκα κατευθείαν και δεν είχα κάποιο πρόβλημα, αλλά αν η κοκκινίλα δεν υποχωρήσει, θα σου σύστηνα να μην βαφτείς.


Αυτή ήταν η εμπειρία μου και ο τρόπος που την αντιμετώπισα. Ελπίζω να σε βοηθήσει αν βρεθείς σε μία ανάλογη κατάσταση. Να προσέχεις πάντα την ημερομηνία λήξης των προϊόντων! 

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

3 σχόλια:

  1. Το χειρότερο θα ήταν να ένιωθες και αίσθημα καψίματος.... Τουλάχιστον εγώ δεν έχω χειρότερο.... Πάντως πάλι καλά το ξεπέρασες εύκολα! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς δεν είχε προλάβει να δράσει τόσο πολύ, ώστε να με κάνει να νιώθω έτσι.

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. I love the header of your blog! Do you want to be friends with me on bloglovin? If yes, just follow me and I'll follow your blog back ASAP!<3 http://www.bloglovin.com/blogs/anna-alina-3947784

    ΑπάντησηΔιαγραφή