Παρασκευή, 3 Ιουνίου 2016

Tag • All About Eyes

Το σημερινό post είναι ένα tag στο οποίο με έκαναν tag τα blogs Karamella και Marina's Thoughts. Ευχαριστώ πάρα πολύ που μου δώσατε την ευκαιρία να κάνω αυτό το tag. Όπως καταλαβαίνεις και από τον τίτλο, οι ερωτήσεις αφορούν τα μάτια. Στο τέλος του post, θα υπάρχει και βίντεο με το tag.


1. Ποια κρέμα ματιών ή serum είναι το αγαπημένο σου;
Έχω αγαπημένο gel ματιών και είναι το Eye Contour Gel από Oriflame, διότι αναζωογονεί την επιδερμίδα, ενυδατώνει και βοηθάει με τις σακούλες και τους μαύρους κύκλους.



2. Ποιο είναι το αγαπημένο σου concealer;
Έχω δοκιμάσει διάφορα concealer, αλλά ακόμα δεν έχω καταλήξει σε κάποιο που να με καλύπτει 100%. Αν έχεις στο μυαλό σου κάποιο καλό concealer, γράψε μου στα σχόλια.

3. Ποιο είναι το αγαπημένο σου προϊόν για τα φρύδια;
Αγαπημένο προϊόν για φρύδια είναι το DREAM Eyebrow Pencil από Golden Rose. Έχει πολύ βουτυρένια υφή, μεγάλη διάρκεια και δίνει ένα πολύ φυσικό αποτέλεσμα. Έχει και βουρτσάκι που σε βοηθάει να χτενίσεις τα φρύδια σου και να πάρεις την περιττή ποσότητα.



4. Ποια είναι η αγαπημένη σου βάση σκιάς;
Δεν χρησιμοποιώ συχνά σκιές, οπότε δεν έχω κάποια βάση σκιάς.

5. Ποια είναι η αγαπημένη σου παλέτα σκιών;
Είναι από Cosmo Touch, η Super Shadows Winter Kit. Περιέχει σκούρες και γήινες αποχρώσεις που χρειάζομαι περισσότερο και έχει καλή απόδοση και διάρκεια.




6. Ποιο είναι το αγαπημένο σου ντεμακιγιάζ ματιών;
Έχω δοκιμάσει πολλά ντεμακιγιάζ ματιών, αλλά κανένα δεν μπορώ να πω πως έγινε αγαπημένο μου.

7. Ποια είναι η αγαπημένη σου μάσκαρα;
Είναι η Lash Princess από Essence. Δίνει όγκο και μήκος, χωρίς να μπλέκει τις βλεφαρίδες μεταξύ τους.



8. Ποιο είναι το αγαπημένο σου eyeliner;
Δεν χρησιμοποιώ πάρα πολύ eyeliner, αλλά αυτό που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό είναι το Wonder Liner από Oriflame, το οποίο είναι σταθερό και έχει καλή απόδοση. Αλλά δεν χρησιμοποιώ το δικό του βουρτσάκι, γιατί δεν με βολεύει.



9. Ποια είναι η αγαπημένη σου μονή σκιά;
Είναι η Deep Matte από Erre Due στην μπλε σκούρη απόχρωση. Έχει πολύ καλή απόδοση, μεγάλη διάρκεια και την έχω χρησιμοποιήσει και ως eyeliner.






Αυτό ήταν το tag. Ελπίζω να σου άρεσε! 
Κάνω tag τα παρακάτω blogs:
Beauty Notes By Athina
Beauty-corns
MyNonBoringWorld
Mon Fabuleux Destin
All Beauty Included
La Beaute Feminine

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

5 σχόλια:

  1. Beautiful post my dear! Amazing blog! I will be very glad if you will come to me! Please write comments to posts that you like! https://blondelafemme.blogspot.ru/2016/05/summer-love.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σου προτείνω το δικό μου αγαπημένο concealer από TheBalm που ανέφερα και στο δικό μου post, είναι φανταστικό!
    Το μολύβι φρυδιών της Golden rose ήταν το πρώτο μολύβι που χρησιμοποίησα και το είχα λατρέψει για το φυσικό αποτέλεσμα που έδινε...όταν μου τελείωσε και θέλησα να το ξαναπάρω έτυχε να μην το βρω και μου πρότειναν αυτό της elixir.Της GR είναι με διαφορά καλύτερο και σίγουρα θα το αναζητήσω πάλι!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμ... Θα το ψάξω :) Σ'ευχαριστώ για την πρόταση!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  3. εμενα αυτη η μασκαρα δε μου αρεσε καθολου. μου αρεσει ομως πάρα πολύ η αντιστοιχη αλλα με το βεραμάν κορσέ! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την έχω δοκιμάσει, αλλά όταν είχα πάει να αγοράσω αυτήν ήμουν σε δίλημμα. Θα την δοκιμάσω την επόμενη φορά!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή