Δευτέρα, 23 Μαΐου 2016

Roulette Project Pan ♦ After 4 Months | Collab with All Beauty Included

Προτελευταία ενημέρωση για το project pan που είχαμε ξεκινήσει τον Ιανουάριο με την Δέσποινα από το blog All Beauty Included. Τον επόμενο μήνα θα ανέβει η τελευταία ενημέρωση, που θα δούμε και το σκορ πόσων προϊόντων καταφέραμε να τελειώσουμε. Αυτόν τον μήνα τελείωσα άλλα δύο προϊόντα, αλλά όσα έχουν απομείνει είναι δυσκολάκια.


Essence - Soo Glow! Highlighter




Αυτόν τον μήνα δεν το χρησιμοποίησα όσο τους προηγούμενους, καθώς άρχισαν οι ζέστες και δεν θέλω να βαραίνω πολύ το πρόσωπό μου. Φαίνεται λες και δεν χρησιμοποιήθηκε καθόλου σε σχέση με το προηγούμενο update.


Apivita - Suncare



Τελείωσε μόλις λίγες ημέρες πριν!


Garnier - BB Light



Επίσης τελείωσε λίγο μετά το προηγούμενο update!


Essence - Stay Matt Lip Cream



Το χρησιμοποίησα λίγο αυτό το μήνα, αλλά και πάλι συνεχίζει να έχει προϊόν.


Essence - Sun Club Shimmer Bronzing Powder




Το χρησιμοποιώ καθημερινά και απλά δεν θέλει να τελειώσει. Ξαναγεννιέται το προϊόν που χάθηκε μέσα στην νύχτα, δεν εξηγείται αλλιώς.


Oriflame - Wonder Liner



Το χρησιμοποίησα μία φορά και μάλιστα χθες, οπότε δεν υπάρχει μεγάλη εξέλιξη, έχει ακόμα προϊόν.


Oriflame - Very Me Mascara



Την χρησιμοποίησα 1-2 φορές, οπότε συνεχίζει να παραμένει στο μισό.


Προϊόντα που έχουν τελειώσει ήδη...



Η μάσκαρα φρυδιών Make Me Brow από Essence και το concealer από Dorothy L.


Αυτό ήταν το 4ο update του project pan μου. Αν θέλεις να δεις την ενημέρωση της Δέσποινας, πάτησε εδώ

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

8 σχόλια:

  1. έκανες πολυ καλη προοδο σιγουα καλύτερη απο τη δικη μου φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλλά κάποια δεν θέλουν να τελειώσουν με τίποτα!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. Δεν μπορώ να σε καταλάβω με το bronzer της essence. Με καθημερινή χρήση μέσα σε 2-3 μήνες είχα τελειώσει όλο το κεντρικό μέρος και τώρα μου έχουν μείνει τα τοιχώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως επειδή είναι αρκετά σκούρο για την επιδερμίδα μου και χρειάζομαι ελάχιστη ποσότητα κάθε φορά

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  3. μου αρεσουν πάρα πολύ τα project pan! :D
    αυτό της essence το είχα και εγώ! και το τελείωσα στο τετράμηνο! το φορούσα κάθε μέρα! δε διαρκούσε πολύ! αλλά ηταν το 1ο μου highlighter και χαιρόμουν :P
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα εγώ το έχω από τον Νοέμβριο και δεν λέω να το τελειώσω!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  4. Α τι ωραίο ποστ! Πως μου ξέφυγε; Λατρεύω Project Pans και σύντομα θα ανεβάσω νέο update! Καλή συνέχεια! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή