Παρασκευή, 27 Μαΐου 2016

•Products I Regret Buying•

Μου είχατε ζητήσει αυτό το post και αποφάσισα να το κάνω επιτέλους. Στο σημερινό post θα μιλήσουμε για τα προϊόντα που έχω μετανιώσει που αγόρασα! Δεν μου αρέσει να λέω άσχημα πράγματα για προϊόντα και γι'αυτό σου δείχνω πολύ συχνά προϊόντα που αγαπάω και θα τα πρότεινα. Φυσικά, αν κάποιο προϊόν είναι πολύ κακό, επίσης θα το αναφέρω ως παράδειγμα προς αποφυγή. Τα συγκεκριμένα είναι προϊόντα που έχω στην κατοχή μου αυτήν την περίοδο και για μερικά από αυτά έχω ακούσει και καλά λόγια, αλλά σε μένα δεν έκατσαν καλά. Στο τέλος του post θα υπάρχει και βίντεο.


L'oreal - Matt & Messy Spray



Αυτό το spray υπόσχεται να δίνει στα μαλλιά το κυματιστό αποτέλεσμα που τους δίνει η θάλασσα το καλοκαίρι. Εγώ χρειαζόμουν τεράστια ποσότητα για να δω κάποιον ελαφρύ κυματισμό στις άκρες των μαλλιών μου και τα αφυδάτωνε πάρα πολύ.


Essence - My Skin 4in1 Cleansing Cream



Αυτό είναι ένα καθαριστικό προσώπου, το οποίο υποτίθεται πως αν το απλώσεις στο πρόσωπό σου και το ξεβγάλεις λειτουργεί σαν καθαριστικό ημέρας, ενώ αν το αφήσεις τρία λεπτά λειτουργεί σαν scrub εβδομαδιαίο. Σε καμία από τις δύο περιπτώσεις δεν καθάριζε το πρόσωπό μου σε βάθος. Οι κόκκοι του είναι πολύ μαλακοί και εξαφανίζονται λίγο μετά. Και έχει αντιαισθητικό χρώμα και υφή.


L'oreal - Skin Perfection Magic Touch Instant Blur



Αυτό το προϊόν υπόσχεται να θολώνει τις ατέλειες, να απαλύνει την όψη της επιδερμίδας και να σβήνει τους πόρους. Όλα αυτά τα έκανε όντως, αλλά όταν το απλώνω πάνω στο πρόσωπό μου, γίνεται πολύ μικρά μικρά μπαλάκια και δεν απλώνεται. Επίσης, λέει πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση μακιγιάζ, αλλά όσες φορές το έβαλα κάτω από το μακιγιάζ μου, δημιούργησε τεράστια λιπαρότητα σε εκείνα τα σημεία.


Essence - Pure Skin Anti Shine Pore Refining Serum



Το συγκεκριμένο προϊόν λέει πως είναι ένα serum, το οποίο καταπολεμά την γυαλάδα και τους πόρους. Όντως δεν αφήνει λιπαρή όψη στο πρόσωπο, αλλά με τίποτα δεν λειτουργεί σαν serum. Θα έλεγα πως είναι καλό σαν μια ελαφριά ενυδατική κάτω από το μακιγιάζ. Επίσης, χωρίζεται μέσα μια νερουλή ουσία από την πιο σταθερή κρέμα, οπότε θέλει κούνημα κάθε φορά πριν το χρησιμοποιήσεις.


Essence - Dark Romance Nail Polish



Αυτό το βερνίκι είναι από την limited edition Dark Romance στην απόχρωση 01 Dark Night Starlight. Χρειάζεται σίγουρα δύο στρώσεις για να καλύψει το νύχι. Μέσα σε λίγες ώρες αφότου έχει στεγνώσει, θα χαλάσει σε κάποια σημεία των νυχιών. Το καλό είναι ότι στεγνώνει γρήγορα, οπότε ίσως με ένα καλό top coat να μπορέσεις να το κρατήσεις περισσότερο.


Essence - Colour & Go Nail Polish



Το συγκεκριμένο βερνίκι το είχα λατρέψει λόγω του χρώματός του και προσπάθησα πολύ να το χρησιμοποιήσω. Είναι στην απόχρωση 165 Here's My Number. Είναι πάρα πολύ παχύρρευστο και δεν στεγνώνει με τίποτα, οπότε κάπου θα ακουμπήσεις κάποια στιγμή και θα χαλάσει.


Essence - Studio Nails Anti Split Nail Sealer



Αυτό είναι μια βάση που υπόσχεται να κάνει τα νύχια να μην σπάνε. Δεν είδα καμία διαφορά όσο το χρησιμοποιούσα, όσο ήταν να σπάσουν τα νύχια μου, θα έσπαγαν. Και το κακό είναι ότι δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ούτε σαν top coat, γιατί είναι πολύ παχύρρευστο και δεν στεγνώνει.


Kuke - Nail Polish Designs



Τέλος, αυτά είναι βερνίκια νυχιών με σχεδιάκια. Είναι στις αποχρώσεις 2 και 22. Δεν βγάζουν πολλά από τα σχεδιάκια που περιέχουν και μυρίζουν πολύ άσχημα, ακόμα και ώρες μετά το βάψιμο των νυχιών. Επίσης, πλέον έχει χωριστεί το υγρό από τα σχεδιάκια.

Αυτά ήταν τα προϊόντα που έχω μετανιώσει που αγόρασα. Αν έχεις δοκιμάσει κάποια από αυτά, πες μου σε σχόλιο την άποψή σου. 

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

9 σχόλια:

  1. Beautiful post my dear! I will be very glad if you will come to me! Kisses )) NEW POST!!! http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/05/summer-love.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Αγγελική, πολύ χρήσιμο το post σου! Είναι πολύ καλό να γνωρίζουμε την άποψη κάποιου, ο οποίος έχει χρησιμοποιήσει προϊόντα και έχει το θάρρος να τα κατακρίνει..προσωπικά δεν έχω δοκιμάσει κανένα από αυτά που ανέφερες!Ως γυναίκα που σέβεται και προσέχει τον εαυτό της και το σώμα της, μπορώ να σου πω ότι έχω δοκιμάσει άπειρα καλλυντικά προϊόντα όλα αυτά τα χρόνια...άλλα ήταν μέτρια, άλλα πολύ καλά κι κάποια άλλα εντελώς αδιάφορα! Πλέον, τολμώ να πω με σιγουριά, ότι βρήκα τα προϊόντα-καλλυντικά που με καλύπτουν 100% και δεν αλλάζω πια... στο όνομα μιας μόνο εταιρίας! Επέτρεψε μου να μην αναφερθώ εδώ, γιατί δεν θέλω να φανεί ότι το κάνω για προωθητικούς λόγους, μιας και ασχολούμαι κι εγώ επαγγελματικά με τη συγκεκριμένη εταιρία! Συγνώμη αν μακρηγόρησα....καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες στο blog μου και σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Όλες πιστεύω πως ψάχνουμε τα προϊόντα που μας καλύπτουν 100%, αλλά ορισμένες φορές περνάμε και από κάποια που δεν είναι και τόσο καλά.

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  3. δεν εχω δοκιμασει τιποτα απο αυτα και ουτε προκειται...χιχι φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα δεν έχεις να χάσεις και κάτι :P

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  4. εχω δοκιμάσει το spray για τα μαλλιά για Beach waves δηθεν! δε μου αρεσε! ισχυει οτι τα εκανα αφυδατωμένα και σαν να ειχε πέσει κατι πάνω τους και κολλουσαν! απαράδεκτο! το tony&guy πολύ καλυτερο ειναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το έχω δοκιμάσει αυτό από Tony & Guy, αλλά και της Aussie ήταν αρκετά καλό αν εξαιρέσεις την έντονη μυρωδιά.

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφο post! Δεν έτυχε να δοκιμάσω τίποτα από αυτά...
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή