Δευτέρα, 9 Μαΐου 2016

•How To Fix Your Broken Compact Powder•

Υποθέτω πως σου έχει συμβεί πολλές φορές να σου σπάσει μια πούδρα ή μια σκιά σε στερεή μορφή. Εγώ, συγκεκριμένα, είχα τρεις ολόιδιες πούδρες και ήταν και οι τρεις σπασμένες, οπότε αποφάσισα να τις διορθώσω και το αποτέλεσμα με αποζημίωσε. Ότι είχε μείνει μέσα σε αυτές τις τρεις πούδρες, μου έδωσε μια ολόκληρη νέα πούδρα. Παρακάτω θα σου δώσω οδηγίες για το πως να το κάνεις κι εσύ και στο τέλος του post θα υπάρχει βίντεο, σε περίπτωση που σε βολεύει περισσότερο να το δεις σε αυτήν την μορφή.

Θα χρειαστείς:
Την πούδρα και την συσκευασία της
1 οδοντογλυφίδα
Καθαρό οινόπνευμα
Χαρτί κουζίνας

Σπας σε πολύ μικρά κομματάκια την πούδρα με την οδοντογλυφίδα μέχρι να γίνει όσο πιο σκόνη μπορείς. Έπειτα, ρίχνεις μια μικρή ποσότητα καθαρό οινόπνευμα. Πατάς από πάνω με το χαρτί κουζίνας για να την κάνεις λεία και να απορροφήσει το περιττό οινόπνευμα. Την αφήνεις ανοιχτή να στεγνώσει. Αν θες να την κάνεις να στεγνώσει γρηγορότερα μπορείς να την βάλεις στην κατάψυξη ή στο ψυγείο. 1-2 μέρες μετά, η πούδρα σου είναι έτοιμη. Και μην φοβάσαι για την μυρωδιά, θα είναι σαν να μην έβαλες ποτέ οινόπνευμα μέσα!





Αυτές ήταν οι συμβουλές μου για το πως να επιδιορθώσεις την σπασμένη πούδρα σου. Ελπίζω να σε βοήθησαν! Δες το βίντεό μου για περισσότερες λεπτομέρειες. 

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

16 σχόλια:

  1. πάρα πολύ βοηθητικό θέμα σε όλες κάτι έχει σπάσει και δεν θέλουμε να το πετάξουμε :) αν θες ρίξε μια ματιά στο blog μου θα χαρώ να τα πούμε και εκεί :) https://evaeatstheapple1994.blogspot.gr/2016/05/empties.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ χρήσιμη η ανάρτησή σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ χρήσιμο το ποστ!! Θα το δοκιμάσω σίγουρα στην επόμενη πούδρα που θα σπάσω :p Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχ εγώ νομίζω πως δεν υπήρχε ούτε μία φορά που να μην τις σπάσω :P

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  4. παρα πολύ χρήσιμο βίντεο/ποστ! Η αλήθεια είναι οτι ποτέ δε μου έχει σπάσει κάποια πούδρα αλλά ποτέ μη λες ποτέ! φιλιά πολλά
    https://beauty-corns.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ :) Ελπίζω να μην σου τύχει!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  5. Πολύ χρησιμο το ποστ σου (και βιντεο :Ρ)
    φιλια :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πολύ χρήσιμο αυτό το τρικ αλλά αν και το έχω δει τόσες φορές δεν το έχω επιχειρήσει ποτέ γιατί είμαι ελαφρώς επιφυλακτική. Δεν αλλοιώνει καθόλου την αποτελεσματικότητα της πούδρας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ'ότι είδα στην επιφάνεια είναι λίγο πιο δύσκολο να πάρεις το προϊόν, αλλά όσον αφορά την ματ όψη και την διάρκεια δεν καταλαβαίνεις διαφορά!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  7. Έξυπνο tip! Θα το έχω στο νου μου σε περίπτωση που συμβεί κάποιο ατύχημα στην πούδρα μου (μακριά από εμάς βέβαια) :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα ελπίζω να μην σου συμβεί!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  8. Μου συμβαίνει συνέχεια, ευτυχώς που βρήκαμε αυτό το κολπάκι να τις ξαναφτιάχνουμε :) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή