Τετάρτη, 27 Απριλίου 2016

Roulette Project Pan ♦ After 3 Months | Collab with All Beauty Included

Άλλος ένας μήνας πέρασε από τότε που ξεκινήσαμε το project pan και αποφασίσαμε με την Δέσποινα από το All Beauty Included να σας κάνουμε ακόμη μία ενημέρωση. Έχουν απομείνει μόνο δύο μήνες για το τέλος αυτού του project. Αυτό το μήνα δεν είχα καθόλου καλή εξέλιξη πιστεύω, καθώς μερικά από τα προϊόντα δεν τα χρησιμοποίησα καθόλου.


Essence - Soo Glow! Highlighter




Όσο συνέχεια κι αν το χρησιμοποιώ αυτό, κάθε μήνα υπάρχει μια μικρή εξέλιξη, οπότε αποκλείεται να το έχω τελειώσει στους δύο επόμενους μήνες και ειδικά τώρα που ο καιρός ζεσταίνει και προσπαθώ να βάζω όσο λιγότερα προϊόντα γίνεται.


Apivita - Suncare



Την χρησιμοποίησα μερικές φορές αυτόν τον μήνα, αλλά δεν κατέβηκε πολύ από εκεί που βρισκόταν τον περασμένο μήνα. Συνεχίζει να είναι λίγο πιο κάτω από την μέση.


Garnier - BB Light



Πλέον πρέπει να παραμορφώσω την συσκευασία για να βγει προϊόν. Έχει ελάχιστο ακόμη μέσα, για 1-2 χρήσεις πιστεύω.


Essence - Stay Matt Lip Cream



Αυτό δεν το χρησιμοποίησα καθόλου μα καθόλου αυτό το μήνα, αλλά θα προσπαθήσω να τελειώσω και το ελάχιστο προϊόν που έχει απομείνει μέσα στον επόμενο μήνα.


Essence - Sun Club Shimmer Bronzing Powder




Άλλο ένα προϊόν που χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση και ακόμη δεν έχει χαλάσει καν το ανάγλυφο σχεδιάκι. Σε περίπου ένα χρόνο από τώρα, μπορεί να το δεις στα empties μου :P


Oriflame - Wonder Liner



Το χρησιμοποίησα μόνο μία φορά αυτό το μήνα, αλλά βγάζει όλο και λιγότερο προϊόν πλέον.


Oriflame - Very Me Mascara



Δεν την χρησιμοποίησα καθόλου, οπότε παραμένει περίπου στο μισό.


Και πάμε στα προϊόντα που έχουν τελειώσει ήδη...




Το Make Me Brow της Essence και το Concealer από την Dorothy L είχαν ήδη τελειώσει από τον προηγούμενο μήνα.


Αυτή ήταν η ενημέρωση του project pan μου μετά από 3 μήνες. Αν θες να δεις την ενημέρωση της Δέσποινας, πάτησε εδώ.

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

7 σχόλια:

  1. Ουτε εγω εκανα Μεγάλη προοδο αυτο το μηνα!!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το bronzer απο essence, το θεωρώ εξαιρετικό! Το εχω κι εγω περιπου 4 μηνες κι έχει πιάσει πάτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ το έχω από τον Νοέμβριο, αλλά έχω ανοιχτή επιδερμίδα και βάζω λίγο ^.^

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  3. ααα! μου αρεσαν πολύ τα αγαπημένα σου! το lip cream της essence το έχω και εγώ και μου αρέσει πάρα μα πάρα πολύ!!
    και το highlighter της essence το έχω δοκιμάσει και μου τελείωσε :p ηταν έρωτας και πολύ καλό για την τιμή του...
    και τη μάσκαρα για τα φρυδια απο essence την έχω δοκιμάσει και μου αρέσει αρκετά! τη μάσκαρα από Oriflame, δεν την εχω δοκιμάσει.. αλλά έχω δοκιμάσει την ίδια αλλά με φούξια καπάκι! Και μου είχε αρέσει ΠΟΛΎ! 2 φορές την ειχα αγοράσει
    Δες εδώ τα αγαπημένα μου για τον μήνα Απρίλιο: http://beauty-corns.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το highlighter πως σου φάνηκε?Και εγώ παλεύω να το αδείασω αλλα μάταια :P
    μου είναι λίγο δύσκολο στην χρήση και προτιμώ ένα σε πουδρέ προιόν καλύτερα..μου αρέσει πολύ όμως να φωτίζω την εσωτερική γωνία του ματιού.Φιλιά http://annoulawalker.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εμένα μου αρέσει τόσο που είναι σε κρεμώδη μορφή, γιατί πρέπει να προσέχεις πολύ να μην κολλάει τίποτα πάνω του, αλλά κατά τ'άλλα γράφει καλά.

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή