Δευτέρα, 4 Απριλίου 2016

Oriflame • Eclat Femme Weekend

Μπήκαμε και επίσημα στην άνοιξη πριν λίγες μέρες, ο καιρός άνοιξε ήδη, επομένως βρήκα ευκαιρία να σου μιλήσω για ένα άρωμα που μου θυμίζει πολύ άνοιξη. 


Πρόκειται για ένα φρουτώδες και λουλουδένιο άρωμα. Δημιουργός του είναι η Nathalie Lorson. Οι πιο αισθητές νότες του είναι: ο λωτός, το αχλάδι, το περγαμόντο, η κόκκινη σταφίδα, ο μόσχος και το ροδάκινο. Προτιμάται κυρίως για άνοιξη, καλοκαίρι και φθινόπωρο, για πρωινές ώρες.


Μου αρέσει πάρα πολύ σαν άρωμα, κυρίως για αυτήν την εποχή. Έχει απαλό άρωμα, αλλά ευδιάκριτο. Έχει πολύ μεγάλη διάρκεια και δυνατή διακύμανση. Είναι άκρως θηλυκό άρωμα και πολύ λατρεμένο. 

Αν θέλεις να αποκτήσεις το άρωμα Eclat Femme Weekend ή οποιοδήποτε άλλο προϊόν της Oriflame, μπορείς να επικοινωνήσεις με την σελίδα Effie's Oriflame και να το κάνεις δικό σου, καθώς και να ζητήσεις την συμβουλή της Έφης για το προϊόν που σου ταιριάζει καλύτερα. Εσύ έχεις δοκιμάσει το συγκεκριμένο άρωμα;

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

2 σχόλια:

  1. Δε το έχω δοκιμάσει αλλά πάντα ενδιαφέρομαι για καινούριες αφίξεις αρωμάτων, μιας και πάντα έχω το μόνιμο μου άρωμα αλλά και κάποιο άλλο.... Ακούγεται πολύ ενδιαφέρουσα μυρωδιά! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις, είναι πολύ ωραίο για αυτήν την εποχή :) Κι εμένα μ'αρέσει να δοκιμάζω διαφορετικά αρώματα!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή