Παρασκευή, 22 Απριλίου 2016

Movie Night ➳ The Notebook, Love And Other Drugs & Minions

Οι τελευταίες τρεις ταινίες που είδα είναι το The Notebook, το Love And Other Drugs και τα Minions. Το The Notebook το επέλεξα, καθώς είναι μια διάσημη ρομαντική ταινία και ήταν περίεργο που υπήρχε κοπέλα που δεν την είχε δει. Το Love And Other Drugs μπήκε στην λίστα των ταινιών που ήθελα να δω επειδή παίζει ο Ian Harding, αλλά δεν τον εντόπισα καθόλου σε όλη την ταινία. Και τα Minions έχουν διαφημιστεί τόσο πολύ, που δεν μπορούσα να κάνω και αλλιώς. Μπορείς αν θες να δεις σε βίντεο την άποψή μου για αυτές τις ταινίες στο τέλος του post.




The Notebook (2004)



Στο The Notebook, ο πρωταγωνιστής μας ερωτεύεται μια πλούσια κοπέλα και περνάνε μαζί όλο το καλοκαίρι τους, μέχρι που η κοπέλα πρέπει να επιστρέψει και να πάει για σπουδές. Οι γονείς της μπαίνουν στην μέση και εμποδίζουν την συνέχεια αυτής της σχέσης, αλλά θα είναι αρκετό;

Σε αυτήν την ταινία είχα μαντέψει από την αρχή ποιο θα είναι το τέλος. Είναι μια πολύ προβλέψιμη ταινία με πολλές μη ρεαλιστικές σκηνές. Είναι πολύ ρομαντική ταινία και στο τέλος προκαλεί συγκίνηση, αλλά είναι too much η όλη υπόθεση. Επίσης, δεν είχα δει άλλη ταινία με τον Ryan Gosling (ή δεν τον είχα προσέξει) και ομολογουμένως περίμενα κάτι διαφορετικό.






Love And Other Drugs (2010)


O Jamie είναι ένας πετυχημένος πωλητής, όμως οι σχέσεις του με την γυναίκα του αφεντικού του τον αφήνουν χωρίς εργασία. Έτσι, πιάνει δουλειά στην Pfizer ως προωθητής των προϊόντων της και κάπως έτσι γνωρίζει την Maggie, η οποία πάσχει από πάρκινσον. Γρήγορα, αυτή η σχέση κάνει τον Jamie να την αγαπήσει, αλλά βρίσκουν πολλά εμπόδια στον δρόμο τους.

Είναι μια αρκετά κωμική και ρομαντική ταινία, που δεν έχει ως στόχο να συγκινήσει. Μου άρεσε αρκετά αυτή η ταινία, αν και δεν είδα πουθενά τον Ian. Δεν είναι οικογενειακή ταινία με τίποτα, οπότε μην την δεις με την οικογένειά σου.






Minions (2015)


Η ταινία των Minions αφορά την ιστορία πριν από το Εγώ Ο Απαισιότατος. Μας δείχνει πως δημιουργήθηκαν και από πότε υπήρχαν τα minions και τι έκαναν πριν γνωρίσουν τον απαισιότατο. Κάποια στιγμή, δεν είχαν κανέναν να υπηρετήσουν και έτσι τρία από αυτά πήγαν στην Αγγλία με σκοπό να βρουν ένα πολύ κακό αφεντικό. Με το που έφτασαν στην Αγγλία, είδαν στην τηλεόραση για ένα συνέδριο κακών ανθρώπων και αποφάσισαν να πάνε. Το νέο τους αφεντικό ήταν μια γυναίκα που ήθελε να κλέψει το στέμμα της βασίλισσας Ελισάβετ και να γίνει βασίλισσα. Ένα από τα minions, στην προσπάθειά τους να κλέψουν το στέμμα, στέφθηκε βασιλιάς και το αφεντικό τους θύμωσε πολύ με αυτό, οπότε άρχισαν να έχουν μπλεξίματα.

Είναι μια ευχάριστη και κωμική ταινία. Θα την έβλεπα ξανά άνετα. Δεν περνάει κάποια σπουδαία μηνύματα, αλλά είχε ενδιαφέρον από την αρχή μέχρι το τέλος, καθώς στο τέλος μαθαίνουμε πως γνώρισαν το επόμενο αφεντικό τους. 





Και τώρα το βίντεο με την άποψή μου:




Αυτές ήταν οι ταινίες που είδα τελευταία. Αν έχεις δει κάποια από αυτές τις ταινίες, άφησέ μου σχόλιο με την άποψή σου από κάτω. Ποιες ταινίες θα μου πρότεινες να δω στην συνέχεια; Θα με βοηθήσει πολύ αν δεις το βίντεό μου και μου κάνεις subscribe. 

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

8 σχόλια:

  1. Δεν εχω δει το Love and Other Drugs αλλα το Notebook ειναι απο τις αγαπημενες μου ταινιες. Οσο για τα Minions, το προφιλ μου εχει μονιμως την φωτογραφια της Scarlet Overkill. Πολυ καλες επιλογες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα ήταν πολύ ωραία η ταινία των Minions! Σ'ευχαριστώ πολύ :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. Το notebook με συγκίνησε αρκετά μπορώ να πω...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν αρκετά συγκινητική ταινία, ειδικά στο τέλος.

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  3. Έχω δεις τις δύο εκτός από μινιονς. Το notebook είναι στις δύο αγαπημένες μ αισθηματικές ταινίες (η άλλη είναι το γαλλικό αγαπάμε αν τολμάς) . ή άλλη μέτρια έως αδιάφορη...φιλιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα βάλω στην λίστα μου το Αγάπα Με Αν Τολμάς :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  4. sto notebook kai mono pou paizei o theos ryan den me noiazei tpt! apla to latrevw <3 na deis to -crazy stupid love- an den to eides!

    ΑπάντησηΔιαγραφή