Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2016

•Sameh Zahda•

Πρόσφατα έλαβα κάποια δείγματα από την εταιρεία Sameh Zahda, έσπευσα να τα δοκιμάσω και να σου γράψω γι'αυτά.

I recently received some samples from the Sameh Zahda company, I tested them immediately and now I'm writing to you about them.


Hydrating Protein Shampoo


Το σαμπουάν πρωτεΐνης είναι ένα σαμπουάν που καθαρίζει και αποκαθιστά τις πρωτεΐνες που έχουν χαθεί από τα λουσίματα με άλλα σαμπουάν και τα χημικά των προϊόντων styling. Υπόσχεται να ενυδατώνει, να φροντίζει, να μαλακώνει και να δυναμώνει τα μαλλιά. Επίσης, να αυξάνει την ελαστικότητα των μαλλιών και να "στρώνουν" καλύτερα. Είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους μαλλιών και ιδιαίτερα για τα βαμμένα μαλλιά. 

Πιστεύω πως μέχρι τώρα είναι το καλύτερο σαμπουάν που έχω δοκιμάσει! Καθαρίζει πραγματικά σε βάθος και νιώθεις τρομερή φρεσκάδα πάνω στο κεφάλι σου, πράγμα που δεν έχω νιώσει ποτέ ξανά με σαμπουάν. Νιώθεις, από την πρώτη κιόλας χρήση, τα μαλλιά σου να είναι πολύ δυνατά. Στα δικά μου μαλλιά έδωσε όγκο, χωρίς να τα φριζάρει. Και είναι πολύ δύσκολο να δώσεις όγκο στα δικά μου μαλλιά. 

Protein Shampoo is a shampoo that cleanses and restores proteins lost from shampooing, styling, hair chemical applications, and exposure to the elements. It promises to hydrate, condition, soften, and strengthen the cuticles of the hair. Also, to increase elasticity and manageability. Suitable for all hair types, especially color treated hair. 

I believe that it is the best shampoo I have ever used! It cleanses really deeply and you feel so much freshness on your head, something that I have never felt again with any other shampoo. I felt, since the first use, that my hair became very strong. It gave volume to my hair, without making it frizzy. And it's very difficult to give volume to my hair.


Hydrating Protein Conditioner


Το συγκεκριμένο conditioner υπόσχεται τα ακριβώς ίδια πράγματα με το σαμπουάν παρά πάνω. Το χρησιμοποιώ για τις άκρες των μαλλιών μου και τις αφήνει τελείως απαλές, ενυδατωμένες και ευκολοχτένιστες. Από τότε που ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ δεν έχω παρατηρήσει καθόλου φθορά στις άκρες των μαλλιών μου.

This conditioner promises the exact same things with the shampoo below. I use it for the edges of my hair and it leaves them completely soft, hydrated and easy to comb. Since I started using it, I saw no damage to the edges of my hair. 


Pre-Style Liquid Gel


Το Pre-Style είναι ένα gel για ελαφρύ προς μέτριο κράτημα, κατάλληλο για όλων των ειδών τα χτενίσματα. Περιέχει οξέα βελούδου και εκχυλίσματα βοτάνων, που βοηθούν στην ενυδάτωση και την ενδυνάμωση των μαλλιών. Υπόσχεται κράτημα μακράς διάρκειας και μαλλιά που μπορούν να κινηθούν ανάλαφρα.

Το βάζω σε νωπά μαλλιά και με τα χέρια μου δημιουργώ κυματισμούς. Είναι εντυπωσιακό που δημιουργούνται ομοιόμορφοι κυματισμοί και διαρκούν για μέρες, παρόλο που το μαλλί μου κανονικά είναι ολόισιο. Δε "κοκαλώνει" τα μαλλιά όπως ο αφρός, οπότε οι κυματισμοί φαίνονται εντελώς φυσικοί. Δεν έχω βρει ξανά προϊόν που να μου δίνει τέτοιο αποτέλεσμα και το έχω λατρέψει. Μάλιστα, μυρίζει καταπληκτικά!

Pre-style is a unique light to medium hold liquid gel designed for all hair styling applications. Enriched with Silk Amino Acids and Botanical Extracts, helps to hydrate and strengthen the cuticles of the hair. It promises to provide long lasting hold with flawless hair movement.

I use it on damp hair and I create waves with my hands. It's impressive how perfect waves it creates and they last for days, although my natural hair is completely straight. It doesn't freeze my hair up like the mousse does, so the waves seem like natural. I have never found any product giving this result and I loved this one! Also, it smells amazingly!


Αυτά ήταν τα προϊόντα που δοκίμασα από την συγκεκριμένη σειρά. Μπορείς να βρεις τα συγκεκριμένα προϊόντα στο online κατάστημα Babylon BC Soap Company στο Etsy. 

These are the products I used from this line. You can find them all and more on the online shop Babylon BC Soap Company on Etsy.

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥


2 σχόλια:

  1. Δεν την εχω ξαναδει την συγκεκριμενη εταρεια αλλα εχουν ενδιαφερον συμφωνα με το αποτελεσμα που δινουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλά προϊόντα με επαγγελματικό αποτέλεσμα!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή