Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2016

Roulette Project Pan ♦ After 2 Months | Collab with All Beauty Included

Πέρασε ακόμη ένας μήνας από τότε που ξεκινήσαμε το project pan μας με την Δέσποινα από το All Beauty Included και έχουμε ακόμη μία ενημέρωση. Μπορώ να πω πως είμαι αρκετά ευχαριστημένη με την πρόοδό μου, διότι κατάφερα ήδη να τελειώσω ορισμένα από τα προϊόντα και βρίσκομαι σε αρκετά καλό στάδιο.




Essence - Make Me Brow



Σου είχα πει τον προηγούμενο μήνα πως είχε μείνει πάρα πολύ λίγο προϊόν και αυτόν τον μήνα τελείωσε! Πάει αυτό :P


Essence - Soo Glow! Highlighter 




Τον περασμένο μήνα φαινόταν λίγο λιγότερο ο πάτος, τώρα φαίνεται λίγο περισσότερο, αν και το χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση.


Apivita - Suncare



Δεν την χρησιμοποίησα σχεδόν καθόλου, οπότε είναι ακόμη λίγο πιο κάτω από την μέση.


Dorothy L - Concealer



Τελείωσε επιτέλους!


Garnier - BB Light



Ήταν περίπου στην μέση και τώρα με το ζόρι βγαίνει προϊόν. Σχεδόν τελειώνει.


Essence - Stay Matt Lip Cream



Βγάζει ίσα ίσα λίγο προϊόν στην μύτη του applicator και τον προηγούμενο μήνα πάλι είχε πολύ λίγο προϊόν.


Essence - Sun Club Shimmer Bronzing Powder




Τον προηγούμενο μήνα δεν είχε χαλάσει καν το σχέδιο, τώρα υπάρχει μια ελαφρά αλλοίωση. Το χρησιμοποιώ καθημερινά.


Oriflame - Wonder Liner 



Αυτό το μήνα χρησιμοποιήθηκε λίγο περισσότερο από τον προηγούμενο, οπότε υποθέτω πως δεν είναι πια εντελώς γεμάτο.


Oriflame - Very Me Mascara



Ήταν περίπου στο μισό, την χρησιμοποίησα μερικές φορές, αλλά όχι πολύ.


Αυτή ήταν η ενημέρωση του project pan μου μετά από 2 μήνες. Μπορείς να δεις την ενημέρωση της Δέσποινας εδώ

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

10 σχόλια:

  1. Εκανες πολύ καλή πρόοδο μπράβο κοριτσάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ, κι εσύ απ'ότι είδα :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. Πως είναι δυνατόν να μην έχω δοκιμάσει σχεδόν τίποτα από essence δε ξέρω. Παίζει να είμαι και η τελευταία που θα τσεκάρει τα προϊόντα της. Έχω βάλει πάντως αρκετά στη λίστα μου και εσύ μου βάζεις και άλλα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει πολλά καλά προϊόντα και οικονομικά, όχι ότι δεν μου έχει τύχει να μετανιώσω για κάποιες αγορές μου από την Essence.

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  3. Πάντως μερικά προϊόντα δε λένε να τελειώσουν με τίποτα... Φταίμε μετά εμείς; Χαχα... 💕 Πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχ ισχύει! Σ'ευχαριστώ πολύ :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  4. Καλέ που να τελειώσει το bronzer????xaxxaxa καλό κουράγιο φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα νομίζω ότι την προηγούμενη φορά που είχα το ίδιο bronzer, το είχα για κανένα χρόνο μέχρι να τελειώσει :P

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για την πρόοδο σου! Υπομονή με τα υπόλοιπα! Φιλιαάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή