Παρασκευή, 4 Μαρτίου 2016

Oriflame • Ecollagen Wrinkle Correcting Night Cream

Σου είχα μιλήσει πριν λίγο καιρό για την κρέμα ημέρας Ecollagen και έφτασε η στιγμή να σου πω και για την κρέμα νυκτός. Είχα μείνει πολύ ευχαριστημένη από την κρέμα ημέρας και έτσι αποφάσισα να δοκιμάσω και την νυκτός.


Πρόκειται για μία κρέμα νύχτας που υπόσχεται διόρθωση των ρυτίδων. Περιέχει εκχυλίσματα φυσικών βλαστοκυττάρων και γεμίζει τις ρυτίδες από το εσωτερικό τους, προλαμβάνοντας την περαιτέρω ανάπτυξή τους.

Είναι μια κρέμα δροσερή και ανάλαφρη που δεν βαραίνει την επιδερμίδα. Δίνει την αίσθηση φρεσκάδας στο πρόσωπο. Απορροφάται πολύ εύκολα και αφήνει την επιδερμίδα ενυδατωμένη, χωρίς περιττή λιπαρότητα. Παρόλο που δεν έχω ρυτίδες, κατάλαβα διαφορά στην υφή του προσώπου μου με μία μόνο χρήση.

Αν θα ήθελες να αποκτήσεις την κρέμα Ecollagen ή να βρεις την κατάλληλη κρέμα για την ηλικία και τον τύπο επιδερμίδας σου, επικοινώνησε με την σελίδα Effie's Oriflame και θα βρεις ακριβώς αυτό που ψάχνεις. 

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

4 σχόλια:

  1. Δε θα έλεγα ότι είναι αυτό που ψάχνω αυτή τη στιγμή αλλά ποτέ δεν βλάπτει να ενημερώνεται κανείς... Πολύ ενδιαφέρον post και από τι καταλαβαίνω έμεινες ικανοποιημένη! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά δεν ψάχνουμε όλοι το ίδιο προϊόν την ίδια χρονική στιγμή, αλλά είναι καλό να γνωρίζουμε :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. Κορίτσι μου πολύ ενδιαφέρον το ποστ σου! Θα την έχω υπόψιν μου την κρεμούλα αυτή
    Σε φιλώ :***

    ΑπάντησηΔιαγραφή