Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2016

•How To Put Nail Strips On Your Nails•

Είχα κάνει ένα post για τα αυτοκόλλητα νυχιών από την εταιρεία Sugar Nailz. Έτσι, αποφάσισα να κάνω ένα post για το πως να βάλεις αυτά τα αυτοκόλλητα νυχιών.


Βήμα 1ο: Λιμάρεις τις άκρες των νυχιών σου για να είναι ίσια κι έπειτα λιμάρεις λίγο και την επιφάνεια του νυχιού, ώστε να είναι λεία. 

Βήμα 2ο: Σπρώξε τα πετσάκια που βρίσκονται στην βάση των νυχιών προς τα πίσω απαλά, ώστε να μην υπάρχει περιθώριο να ξεκολλήσουν τα αυτοκόλλητα.

Βήμα 3ο: Επέλεξε το αυτοκόλλητο το οποίο θες να χρησιμοποιήσεις και τράβηξέ το από ταινία, ώστε να αποκοπεί από τα υπόλοιπα. 

Βήμα 4ο: Βγάλε την λεπτή ταινία από το πίσω μέρος που κολλάει.

Βήμα 5ο: Τοποθέτησε το αυτοκόλλητο πάνω στο νύχι σου και πάτησέ το, μέχρι να ξεκολλήσει η παχύτερη ταινία από το πάνω μέρος.

Βήμα 6ο: Πάτησε το αυτοκόλλητο πάνω στο νύχι σου, ώστε να μην δημιουργούνται γραμμές ή φουσκαλίτσες.

Βήμα 7ο: Όσο περισσεύει, πίεσέ το προς τα κάτω και λίμαρε ακριβώς στην άκρη των νυχιών σου για να το διαχωρίσεις από το υπόλοιπο.

Βήμα 8ο: Πέρασε από πάνω top coat!

Και είσαι έτοιμη! Πέρνα μία στρώση top coat κάθε τρεις μέρες για μεγαλύτερη διάρκεια!
Μπορείς να δεις και το βίντεο με οδηγίες στα αγγλικά.




Αυτό ήταν το post, ελπίζω οι οδηγίες μου να σε βοήθησαν :) Εσύ έχεις χρησιμοποιήσει ποτέ αυτοκόλλητα νυχιών; Ποια είναι η εμπειρία σου;

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

6 σχόλια:

  1. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ κάτι τέτοιο αλλά φαίνεται αρκετά εύκολο και αν κρατάνε και τόσες μέρες όπως είπες και στο προηγούμενο ποστ τότε θα το σκεφτώ σοβαρά να την κάνω την προσπάθεια μου. Το βίντεο ήταν κατατοπιστικότατο.... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εύκολο, αρκεί να προσέξεις να τα κολλήσεις καλά και να μην έχουν αέρα ενδιάμεσα. Σ'ευχαριστώ πολύ :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. Πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου και πολύ ωραίο βιντεάκι! Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ αλλά μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο σχέδιο! Άκρως ανοιξιάτικο... μου φτιάχνει την διάθεση και μόνο που το βλέπω!!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το λάτρεψα από την πρώτη στιγμή που το είδα :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή