Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2016

♥February & March's Favourites 2016♥

Δεν ξέρω πως γίνεται για δύο συνεχόμενες χρονιές να μην προλαβαίνω με τίποτα να κάνω τα αγαπημένα Φεβρουαρίου και να τα βάζω πάντα με του Μαρτίου. Κάποια στιγμή θα καταλάβω τι πάει στραβά με τους Φεβρουάριους. Πάμε λοιπόν να δούμε τα αγαπημένα των δύο μηνών που μας πέρασαν.




Sugar Nailz - Nail Polish Strips


Μου έμεινε μόνο η συσκευασία από αυτό, αλλά καταλαβαίνεις πως το λάτρεψα. Ήταν τα αυτοκόλλητα νυχιών που σου έδειξα σε προηγούμενο post. Η εφαρμογή τους ήταν πολύ εύκολη και διαρκούσαν για πολλές μέρες ανανεώνοντας το top coat. Δες πως να εφαρμόσεις αυτοκόλλητα νυχιών εδώ


Essence - Stay All Day Longlasting Make Up


Αυτό το make up το χρησιμοποιώ από τον Νοέμβριο και είμαι απόλυτα ευχαριστημένη. Διαρκεί πραγματικά για ολόκληρη την μέρα, δεν αφήνει γυαλάδες στο πρόσωπο, δεν το ξηραίνει, δεν το κάνει λιπαρό και έχει υπέροχο άρωμα. Είναι αρκετά καλυπτικό, απλώς η πιο ανοιχτή του απόχρωση, η 10 Soft Beige είναι αρκετά σκούρη για την δική μου επιδερμίδα και αναγκαστικά βάζω μικρή ποσότητα, αλλά δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα.


Ventus - Body Milk


Το συγκεκριμένο γαλάκτωμα σώματος είναι πολύ ενυδατικό, χωρίς να αφήνει περιττή λιπαρότητα και μυρίζει υπέροχα. Δες αναλυτικό review εδώ.


Schmidt's Deodorant - Stick Deodorant


Φυσικό αποσμητικό που απομακρύνει εντελώς τις οσμές για όλη την ημέρα. Εξαιρετικό προϊόν. Δες αναλυτικό review και μπες στην κλήρωση για ένα αποσμητικό εδώ.


Golden Rose - Dream Eyebrow Pencil


Λάτρεψα το συγκεκριμένο μολύβι φρυδιών αυτό το μήνα. Είναι στην απόχρωση 302, ήταν το πιο σκούρο που βρήκα στο κατάστημα. Είναι μαλακό και γράφει εύκολα πάνω στο φρύδι, γεμίζει το φρύδι χωρίς να φαίνεται βαμμένο, και είναι πολύ σταθερό. Έχει και βουρτσάκι στο καπάκι του που βοηθάει πολύ την διαδικασία.


FatJunkie Shop - Nail Tattoos


Έχω τις συλλογές Whut Yo Say? και Oh Sugar! και είναι αυτά τα υπέροχα τατουάζ νυχιών, τα οποία σου επιτρέπουν πολύ εύκολα και γρήγορα να δημιουργείς πολύ όμορφα και cute μανικιούρ. Δες αναλυτικό review εδώ, αλλά και μανικιούρ εδώ


Αυτά ήταν τα αγαπημένα προϊόντα των δύο τελευταίων μηνών. Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω; Ποιο ήταν το αγαπημένο σου προϊόν για αυτόν τον μήνα;

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

6 σχόλια:

  1. Αγγελική μου να σε ρωτήσω το foundation έχει πιο ανοιχτή απόχρωση ή απλά εσύ διάλεξες λάθος χρώμα και τι τύπο επιδερμίδας έχεις γιατί ψάχνω να δοκιμάσω καινούριο. Τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήρα την πιο ανοιχτή και έχω μεικτή προς λιπαρή επιδερμίδα.

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. Το γαλάκτωμα σώματος είναι υπέροχο, δεν ξέρω εάν το συγκεκριμένο άρωμα είναι όμορφο, εγώ λατρεύω το ylang ylang. Φιλιά κορίτσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει πολύ ωραίο άρωμα. Δεν έχω δοκιμάσει αυτό με το ylang ylang...

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  3. Εγώ το λέω πάντως, ο Φεβρουάριος είναι περίεργος μήνας! Πολύ ωραία τα αγαπημένα, το γαλάκτωμα σώματος θέλω πολύ να το δοκιμάσω κι εγώ φαίνεται πολύ ωραίο! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ :) Να το δοκιμάσεις, μου αρέσει πάρα πολύ!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή