Τετάρτη, 16 Μαρτίου 2016

Empties #5

Μαζεύτηκαν και πάλι αρκετά προϊόντα, οπότε αποφάσισα να κάνω ένα ακόμη empties post. Τα empties πάντα θα είναι λίγο πιο ξεχωριστά posts στο Beauty Dust, καθώς το πρώτο πρώτο post που δημοσιεύτηκε από το Beauty Dust ήταν empties και τώρα φτάσαμε στο 5ο σε σειρά post τέτοιου είδους.





Avon - Colortrend Mascara

Μία μάσκαρα που δίνει ικανοποιητικό μήκος, αλλά όχι ιδιαίτερο όγκο. Δεν μπλέκει τις βλεφαρίδες μεταξύ τους. Δες αναλυτικό review εδώ.


Essence - Beach Cruisers Waterproof Mascara Top Coat

Ένα top coat για μάσκαρα που υπόσχεται να δίνει αδιάβροχο τελείωμα. Έκανε καταπληκτική δουλειά. Δες αναλυτικό review εδώ.



Jurlique - Rosewater Balancing Mist

Τονωτικό ροδόνερο για αίσθημα φρεσκάδας όλη μέρα. Δες αναλυτικό review εδώ.


Bioten - Skinnergy Refresh It!

Ενυδατική κρέμα με SPF 15. Πρόσφερε ενυδάτωση, χωρίς να αφήνει καθόλου λιπαρότητα. Κατάλληλη για μεικτό προς λιπαρό δέρμα. Είχε καταπληκτικό άρωμα.



Garnier - Fructis Δυναμωτική Κρέμα Μαλλιών Πυκνά & Δυνατά

Κρέμα μαλλιών που υπόσχεται να δίνει την όψη πιο πυκνών και δυνατών μαλλιών. Έκανε όντως τα μαλλιά μου να φαίνονται πιο πυκνά (πράγμα που είναι πολύ δύσκολο να συμβεί στα δικά μου μαλλιά), αλλά τα ένιωθα λίγο ξηρά στις άκρες.


Ventus - Glossy Colored Hair Mask

Και επειδή η παραπάνω κρέμα έκανε ξηρές τις άκρες μου, χρησιμοποιούσα αυτήν μόνο στις άκρες για βαθύτερη ενυδάτωση. Δες αναλυτικό review εδώ.



Αρωματοποιείο - Yves Saint Lauren (Elle)

Ένα υπέροχο άρωμα από το Αρωματοποιείο με μεγάλη διάρκεια! Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Αρωματοποιείο, δες εδώ.


Gaia - Body Scrub

Το πιο αποτελεσματικό scrub που έχει περάσει από τα χέρια μου με καταπληκτικό άρωμα. Δες αναλυτικό review εδώ.


Essence - 2in1 Hand & Nail Balm

Την συγκεκριμένη ενυδατική την χρησιμοποίησα πάρα πολύ τον φετινό χειμώνα και έκανε εξαιρετική δουλειά, ακόμα και σε περιπτώσεις που είχα πολύ ξηρά χέρια. Δες αναλυτικό review εδώ.


Αυτά ήταν τα empties μου. Για τα περισσότερα σου είχα ξαναμιλήσει και στο παρελθόν. Έχεις δοκιμάσει εσύ κάτι από αυτά; Ποια είναι η γνώμη σου;

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

6 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι.... Το ροδονερο μου τράβηξε την προσοχή! Φτιάχνω και μόνη μου! Γενικά μ' αρέσουν πολύ!💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν πολύ καλό το συγκεκριμένο για την επιδερμίδα μου :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα από τα αγαπημένα σου, αλλά κάποια μου κίνησαν πολύ το ενδιαφέρον και θα διαβάσω τα reviews σου!! φιλιά xoxo :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή