Παρασκευή, 11 Μαρτίου 2016

Dresslink • Spring Wishlist

Μπήκαμε στην άνοιξη και πρόσφατα έπεσα πάνω στο online κατάστημα Dresslink, για το οποίο άκουγα συχνά, οπότε αποφάσισα να δω τι έχει. Έκανα μια λίστα με πράγματα που μου άρεσαν και αποφάσισα να την μοιραστώ μαζί σου. Επικρατεί κυρίως το ανοιξιάτικο κλίμα σε όλα όσα διάλεξα.




Fashion Color Splicing Slim Waist Short Design Woman Dress

Fashion Slim Women Elastic Waist High Waist Skinny Long Pencil Pants Jeans

New Casual Women Long Sleeve Round Neck Striped Spring Autumn Bottoming Crop Tops

New Sexy Women's Long Sleeve O-neck Backless Tops Shirt Blouse

New Women Fashion Short Sleeve O-Neck Casual Loose Graphic Tees Pullover T-Shirt

New Women's Ladies Fashion Sleeveless O-neck Splicing Style Bodycon Party Dress

New Women's Stylish Casual Black Leggings Fitting Pencil Alphabet Print Sweatpants

Ripped Torn Cutout Punk Slash Sexy Stretch Tights Leggings Pants

Sexy Ladies Women One Shoulder Asymmetric Collar Draped Loose Casual Club Chiffon Dress

Stylish Ladies Women Fashion Sexy Back Bowknot Split Hollow Out T-shirt Tops

Women Button Cotton Casual Lapel Shirt Plaids Checks Flannel Shirt Top Blouse

Women Casual New Fashion Sexy Package Hip Cut Out Asymmetrical Skirt

Women Lady Sexy Summer Sleeveless Spaghetti Strap Shirt Chiffon Vest Top Tank Blouses

Women Off One Shoulder Sweet Pleated Party Chiffon Dress

Women Retro Synthetic Leather High Waist Skater Flared Pleated Mini Skirt

Women Sleeveless Net Yarn Mini Skirt Dress Night Club Vest Dress

Women's Jeggings Stretch Skinny Leggings Tights Pencil Pants Casual Jeans

Women's Korea Stylish Slim Short Synthetic Leather Skirt High Waist

Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου κομμάτια για την άνοιξη. Είναι όλα πολύ οικονομικά και βρήκα ακόμη και πράγματα που έψαχνα για καιρό. Επίσης, στο site μπορείς να βρεις μέχρι και πράγματα που κοστίζουν 0.01 ευρώ! 

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

4 σχόλια:

  1. φανταστικα όλα Αγγελική μου!!! έχω ψωνίσει κατά καιρούς από αυτό το site φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ :) Κι εγώ τώρα έκανα την πρώτη μου παραγγελία!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. Όλα τα ρούχα είναι πολύ ωραία! Εγώ έχω ψωνίσει μια φορά online αλλά υπολόγησα λάθος το μέγεθος των ρούχων και μου ήρθαν όλα πιο μικρά.:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω πάθει κι εγώ αυτό, οπότε πάντα παίρνω ένα νούμερο μεγαλύτερο από αυτό που φοράω συνήθως.

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή