Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2016

♦Cheese & Bacon Healthy Balls♦

Έχω καιρό να σου δείξω κάποια συνταγή μαγειρικής, οπότε ζήτησα από την μαμά μου την συνταγή για κάτι τυροπιτάκια με μπέικον που είχε φτιάξει και μου άρεσαν πάρα πολύ, γιατί είναι πολύ υγιεινά.


Υλικά:
1 φαριναπ
1 γιαούρτι στραγγιστό
Τριμμένο τυρί της αρεσκείας σου
6 φέτες κομμένο μπέικον ή κομμένες ελιές
Ελαιόλαδο (όσο είναι το κουτάκι από το γιαούρτι)

Ανακατεύεις όλα τα υλικά σε ένα μπολ. Πλάθεις σε μπαλίτσες τα τυροπιτάκια και τα πατάς λίγο. Ψήνεις στους 180 βαθμούς για  20 λεπτά περίπου.

Είναι μια πολύ εύκολη, γρήγορη και υγιεινή συνταγή. Με αυτά τα υλικά βγάζεις περίπου τόσα τυροπιτάκια όσα βλέπεις στην φωτογραφία. Αν δοκιμάσεις αυτήν την συνταγή, ανέβασε φωτογραφία στο Instagram με hashtag #beautyydust. 

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

4 σχόλια:

  1. με έψησες με τη λέξη bacon-healthy! όντως πολύ εύκολα και χωρίς πολλά πολλά! θα τα δοκιμάσω <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πωπω... πείνασα τώρα!!!! Δε θα τη δοκιμάσω άμεσα γιατί έχει πολύ λάδι και φαριναπ (και είμαι σε φάση που κάνω δίαιτα)... θα μου πεις φάε 1-2 κομμάτια... Εμ αυτό είναι το πρόβλημα πως άμα αρχίσω με ένα, στο τέλος θα τα φάω όλα! :) Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει, καλή επιτυχία στην προσπάθειά σου :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή