Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου 2016

Tag | 2015 Was...

Έχουμε μπει ήδη στον Φεβρουάριο, αλλά ένα νέο tag σχετικά με το 2015 έκανε την εμφάνισή του και οφείλουμε να κάνουμε μια αναδρομή πίσω στην συγκεκριμένη χρονιά. Με έκαναν tag τα blogs Stroumfita Smurf και My Non Boring World και τους ευχαριστώ πάρα πολύ που μου δίνουν την ευκαιρία να απαντήσω σε ένα τόσο ενδιαφέρον tag :)


1. Τι έκανες το 2015 που δεν είχες ξανακάνει ποτέ;

Αυτή είναι μια δύσκολη ερώτηση, διότι το 2015 έφερε πολλές αλλαγές στην ζωή μου, έκανα πολλά νέα ξεκινήματα και πολλά καινούρια πράγματα.


2. Κράτησες τους στόχους που είχες βάλει πέρυσι; Θα βάλεις καινούριους φέτος;

Μπορώ να πω πως κράτησα πολλούς από τους περσινούς μου στόχους, όπως το να βάλω τα δυνατά μου στις εξεταστικές, να μάθω νέες γλώσσες, να ξεκινήσω γυμναστική και να καταφέρω να γράφω όσο πιο συχνά γίνεται στο blog μου. Φέτος, θέλω να αυξήσω λίγο τον μέσο όρο των βαθμών μου στην σχολή, να μάθω λίγο καλύτερα τις γλώσσες που ξεκίνησα πέρσι, να συνεχίσω την γυμναστική και να αυξήσω τα posts στο blog.


3. Ποιες χώρες επισκέφθηκες το 2015;

Δυστυχώς, δεν είχα την ευκαιρία να βγω εκτός χώρας μέσα στο 2015.


4. Τι θα ήθελες να κάνεις το 2016 που υστερούσε το 2015;

Νομίζω πως θα ήθελα να μαζέψω κάποια χρήματα, διότι σίγουρα ήμουν αρκετά σπάταλη μέσα στο 2015 και ειδικά στο τέλος του.


5. Ποιες ημερομηνίες θα σου μείνουν αξέχαστες για το 2015 και γιατί;

Όλο το 2015 είχα ένα moments jar, στο οποίο έγραφα κάθε μέρα από ένα χαρτάκι με όσα μου συνέβησαν. Το άνοιξα την Πρωτοχρονιά και θυμήθηκα όλες τις σημαντικές ημερομηνίες και είναι πολλές αυτές που δεν θέλω να ξεχάσω. Συνέβησαν πολλά όμορφα πράγματα μέσα στο 2015.


6. Ποια ήταν η μεγαλύτερη κατάκτησή σου το 2015;

Πιστεύω πως ήταν η αναγνωρισιμότητα και η αγάπη που εκλάμβανα μέσω της δουλειάς που κάνω στο blog μου και αυξάνεται κάθε μέρα όλο και περισσότερο.


7. Ποια ήταν η μεγαλύτερή σου αποτυχία το 2015;

Δεν μπορώ να πω πως υπήρξε κάποια αποτυχία για μένα μέσα στο 2015.


8. Τι αγόρασες και το χάρηκες πιο πολύ;

Δεν έκανα καμία μεγάλη ξεχωριστή αγορά, αλλά έλαβα ως δώρο ένα λάπτοπ και ήταν μακράν το δώρο που αγάπησα περισσότερο.


9. Που πήγαν τα περισσότερα χρήματά σου;

Για κάποιο χρονικό διάστημα υπολόγιζα σε τι ξοδεύω λεφτά κάθε μέρα και συνειδητοποίησα ότι ξόδευα περισσότερα σε τρόφιμα... Τρώω συνέχεια... Πολύ... Κι ας μην φαίνεται...


10. Τι σε ενθουσίασε περισσότερο;

Αυτό που με ενθουσίασε περισσότερο ήταν το ότι είχα δίπλα μου ανθρώπους, οι οποίοι μένουν σταθερά στο πλευρό μου τα τελευταία χρόνια, αλλά δενόμαστε κάθε μέρα όλο και περισσότερο.


11. Ποιο τραγούδι θα σου θυμίζει το 2015;



Το Ocean Drive θα μου θυμίζει σίγουρα το 2015, γιατί ήταν το τραγούδι που άκουσα περισσότερες φορές. Το συγκεκριμένο τραγούδι θυμίζει λίγο μελαγχολία Φθινοπώρου και επειδή ο καλός καιρός κράτησε μέχρι τον Δεκέμβριο, ήταν μονίμως επίκαιρο.


12. Σε σύγκριση με το 2015 το 2016 τέτοιο καιρό είσαι: α) πιο χαρούμενη ή πιο λυπημένη β) πιο αδύνατη ή πιο παχιά γ) πιο πλούσια ή πιο φτωχιά;

Σίγουρα είμαι πιο χαρούμενη από πέρσι τέτοια μέρα (θυμάμαι ακριβώς τι έκανα), ελάχιστα πιο αδύνατη και σε ίδια επίπεδα σχετικά με τα χρήματα.


13. Τι θα ήθελες να κάνεις περισσότερο και τι λιγότερο;

Θα ήθελα να ασχοληθώ λίγο περισσότερο με τον εαυτό μου και να συμβιβάζομαι λιγότερο με καταστάσεις που δεν μου αρέσουν.


14. Ποια ήταν η αγαπημένη σου ταινία για το 2015;

Το The Age Of Adaline που ήταν σίγουρα η καλύτερη ταινία που είδα μέσα στο 2015.


15. Τι έκανε το 2015 ξεχωριστό;

Τα άτομα που είχα δίπλα μου και τα νέα άτομα που μπήκαν στην ζωή μου.


16. Ποιο ήταν το fashion concept σου για το 2015;

Το 2015 από άποψη μόδας δοκίμασα πιο τολμηρές επιλογές που στο παρελθόν δεν θα προτιμούσα.


17. Τι σε κράτησε στα λογικά σου;

Το να έχεις ανθρώπους να μιλήσεις ανά πάσα στιγμή, είναι το πιο σημαντικό.


18. Ποιο πολιτικό γεγονός σε αναστάτωσε;

Πιστεύω πως στην χώρα μας ήταν ένα το γεγονός που αναστάτωσε τους πάντες. Όπως είπε και η Μαρία από το My Non Boring World, νόμιζα πως ξεκινούσε η επανάσταση, αλλά τελικά δε συνέβη τίποτα.


19. Ποιος σου έλειψε;

Περισσότερο μου έλειψαν δύο πολύ καλές μου φίλες που στα τέλη του 2014 έφυγαν μόνιμα για την Γερμανία.


20. Πες μας ένα μάθημα ζωής από το 2015.

Αυτό που έμαθα μέσα στο 2015 είναι πως αν δώσεις την ευκαιρία σε ανθρώπους να σε πλησιάσουν, μπορεί να μάθεις πράγματα γι'αυτούς που ούτε καν φανταζόσουν και τελικά να γίνουν ένα σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητάς σου.


21. Ποιοι στίχοι τραγουδιού θα σου θυμίζουν το 2015;

And I I I I feel something so right by doing the wrong thing
And I I I I feel something so wrong by doing the right thing

I could lie, couldn't I, couldn't I?
Every thing that kills me makes me feel alive.

Lately I've been, I've been losing sleep
Dreaming about the things that we could be
But, baby I've been, I've been praying hard
Said no more counting dollars, we'll be counting stars




Κι εγώ με την σειρά μου κάνω tag τα παρακάτω blogs:


Ανυπομονώ να δω τις δικές σας απαντήσεις σε αυτό το tag. Ήταν ένα πολύ ευχάριστο tag για μένα και μου έφερε αναμνήσεις :)

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

8 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες απαντήσεις!
    Σου εύχομαι τα καλύτερα για το 2016!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ :) Κι εγώ σου εύχομαι το 2016 να σου φέρει ότι επιθυμείς!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο post! Συμφωνώ μαζί σου ότι το να χεις ανθρώπους να μιλήσεις είναι πολύ σημαντικό! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ που έκανες το tag! Πολύ ευχάριστο που υπάρχουν σταθερή άνθρωποι στη ζωή σου! Σου εύχομαι πάντα τα καλύτερα!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και για σένα εύχομαι τα καλύτερα και σε ευχαριστώ που με σκέφτηκες και με έκανες tag σε αυτό :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή