Τρίτη, 9 Φεβρουαρίου 2016

Oriflame • Ecollagen Wrinkle Correcting Day Cream

Πρόσφατα, δοκίμασα άλλη μία κρέμα προσώπου από την Oriflame, την Ecollagen Wrinkle Correcting Day Cream που έχει SPF 15. Φυσικά, στην ηλικία μου δεν έχω ρυτίδες, αλλά είναι σημαντικό να χρησιμοποιείς από νεαρή ηλικία προϊόντα αντιγήρανσης για να καθυστερείς την εμφάνιση ρυτίδων.




Η Ecollagen περιέχει εκχυλίσματα φυτικών βλαστοκυττάρων, που γεμίζουν τις ρυτίδες στο εσωτερικό τους και διακόπτουν την περαιτέρω ανάπτυξή τους. Πλέον κυκλοφορεί με νέα εμφάνιση και νέα πιο ανάλαφρη υφή για εύκολη απορρόφηση από την επιδερμίδα.



Δοκίμασα την συγκεκριμένη κρέμα στο δικό μου πρόσωπο και μου άφησε πολύ θετική εντύπωση. Δεν έβαλα μεγάλη ποσότητα, καθώς για την δική μου επιδερμίδα ήταν αρκετή μια μικρή ποσότητα, αλλά και γενικά πιστεύω πως είναι αρκετά ενυδατική, οπότε αρκεί ελάχιστη ποσότητα. Είναι πιο παχύρρευστη από την True Perfection, αλλά απορροφάται εξίσου εύκολα. Αφήνει όντως την όψη μιας πιο λείας και νεανικής επιδερμίδας που λάμπει και προστατεύει το πρόσωπο από τις ακτίνες του ηλίου, έτσι ώστε να μην γίνουν πιο έντονα τα σημάδια της ηλικίας. Δεν αφήνει λιπαρότητα και μπορεί άνετα να χρησιμοποιηθεί πριν το μακιγιάζ, χωρίς να το κάνει να "τρέχει". Έχει πολύ φρέσκο και απαλό άρωμα.



Έχεις δοκιμάσει την Ecollagen; Αν θέλεις να την αποκτήσεις, μπορείς να απευθυνθείς στην σελίδα Effie's Oriflame και να την παραγγείλεις ή να ζητήσεις την συμβουλή της Έφης σχετικά με την κρέμα που είναι κατάλληλη για την δική σου ηλικία και τύπο επιδερμίδας. 

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου