Δευτέρα, 22 Φεβρουαρίου 2016

NOTD: Too Hot

Έχω πολύ καιρό να κάνω NOTD και αποφάσισα πως τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για ένα τέτοιο post. Ασχολούμαι αρκετά τον τελευταίο καιρό με τα σχέδια των νυχιών, οπότε κάθε φορά που έχω έμπνευση, αποφάσισα να ανεβάζω εδώ τις δημιουργίες μου.



Στο σημερινό NOTD χρησιμοποίησα τατουάζ νυχιών από το FatJunkie Shop, από τις δύο καρτέλες που έχω, την Whut yo' say? και Oh Sugar! Το μωβ χρώμα της βάσης είναι από την Sixteen το νούμερο 459 και χρησιμοποίησα ως top coat το Quick Dry Top Coat της Essence.


Σου άρεσε το σχέδιο των νυχιών μου και ο συνδυασμός των τατουάζ που επέλεξα;

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

6 σχόλια:

  1. Τα λογότυπα πάνω στα νύχια είναι φοβερά!!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το φαντάζομαι αυτό το σχέδιο κατακαλόκαιρο . θα είναι τέλειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, θα κρατήσω σίγουρα να κάνω μερικά το καλοκαίρι :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  3. Υπεροχο χρωμα το βερνικι και πολυ χαριτωμενα τα tattoos!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή