Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2016

Movie Night ➳ Memento (2000)

Είχα ακούσει πολλούς να λένε πως το Memento είναι αγαπημένη τους ταινία και αποφάσισα πριν λίγες μέρες να κάτσω να την δω. Την είχα αρκετό καιρό στην watchlist μου, αλλά επειδή κρατούσε αρκετή ώρα και μου φαινόταν ταινία που θα συγκινήσει, την απέφευγα.


Ο Leonard έπειτα από την δολοφονία της γυναίκας του, άρχισε να χάνει την προσωρινή του μνήμη. Δηλαδή θυμόταν ποιος είναι και όλα τα γεγονότα της ζωής του πριν από αυτή τη στιγμή, αλλά δεν μπορούσε να δημιουργήσει νέες αναμνήσεις. Έτσι, δημιούργησε ένα δικό του σύστημα για να θυμάται πράγματα και να καταφέρει να βρει τον δολοφόνο της γυναίκας του. 



Το περίεργο με την συγκεκριμένη ταινία είναι πως σου δείχνει δύο ιστορίες παράλληλα. Η μία είναι το πρωινό του Leonard τρεις μέρες νωρίτερα και η άλλη ξεκινάει από την τελευταία στιγμή που συνέβη κάτι και πάει προς τα πίσω κομμάτι κομμάτι. Ώσπου, οι δύο ιστορίες συναντιούνται. Το πρωινό του Leonard παίζει ασπρόμαυρα, μέχρι να συναντηθεί με την ιστορία που πάει προς τα πίσω. Σε εκείνο το πρωινό, ουσιαστικά εξηγεί στο τηλέφωνο το σύστημά του και καταλαβαίνουμε περισσότερα για το πως το σκέφτηκε. Η ιστορία που πηγαίνει προς τα πίσω, μας δίνει να καταλάβουμε το γιατί ο πρωταγωνιστής σκοτώνει τον Teddy στα πρώτα δευτερόλεπτα της ταινίας. 

Είναι πάρα πολύ ενδιαφέρουσα ταινία και παρόλο που διαρκεί σχεδόν δύο ώρες, σε κρατάει μπροστά στην οθόνη μέχρι τα τελευταία δευτερόλεπτα! Έχει πολύ ανατρεπτική υπόθεση και μπορώ να πω πως ανήκει πλέον στις αγαπημένες μου ταινίες. 



Αν δεν έχεις δει το Memento, πρέπει σίγουρα να το δεις! Έχεις να μου προτείνεις κάποια άλλη ταινία για να δω στην συνέχεια;

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

10 σχόλια:

  1. Την έχω κατεβάσει εδώ κ πολύ καιρό κ ακόμα δεν την είδα. Με εψησες να την δω απόψε. Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την δεις, είναι πολύ ωραία ταινία :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. Ομολογώ πως δεν την είχα ακούσει καν! Φαίνεται να έχει ενδιαφέρουσα υπόθεση!! Θα την δω οπωσδήποτε μέχρι το Σ/Κ!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ πρώτη φορά άκουσα από κορίτσια στο youtube για αυτήν την ταινία!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  3. την έχω δει αυτή την ταινία . Στην αρχή μου άφησε πολλά ερωτιματικά. Είδα όμως σε πολύ κόσμο που την έχει δει διαφορετικές ερμηνείες στο τι τελικά έγινε. Ωραία και ενδιαφέρουσα ταινια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που το λες, όντως μπορεί να ερμηνευτεί και αλλιώς...

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  4. Να πω ότι μου άρεσε, θα πω ψέματα! Να πω ότι έχει κάτι να θυμάμαι, πάλι θα πω ψέματα! Το μόνο που θυμάμαι καθαρά είναι ότι την είδα σε δύο δόσεις γιατί είχα βαρεθεί. Κι εγώ έχω ακούσει πολλά καλά λόγια αλλά δεν έχω καταλάβει ακόμα το γιατί. Μπορεί να το ξαναπροσπαθήσω αλλά με μια πρώτη προβολή δεν με κέρδισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι δεν περνάει κάποιο συγκεκριμένο μήνυμα, πέρα από το πόσο η ψυχολογία μπορεί να επηρεάσει τον άνθρωπο, ισχύει. Αλλά από την αρχή σε κρατάει σε αγωνία και πηγαίνοντας προς τα πίσω μαθαίνεις σιγά σιγά το πως κατέληξε έτσι.

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  5. Δεν την έχω δει αλλά υποψιάζομαι πως είναι αμφιλεγόμενη ταινία! Θα την έχω στα υπόψιν μου!!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την δεις, κι εγώ είχα ακούσει πολλά για την συγκεκριμένη :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή