Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2016

•DIY Salt Spray•

Από τότε που άρχισαν να γίνονται μόδα τα salt sprays, έχω δοκιμάσει μερικά, καθώς το μαλλί μου είναι πολύ ίσιο, πολύ λιπαρό και δεν έχει όγκο. Βέβαια, τα salt sprays μου φαίνονται κάπως ακριβούτσικα σε σχέση με την ποσότητα του προϊόντος που έχουν μέσα, οπότε έψαξα διάφορες "συνταγές" στο ίντερνετ, συνδύασα τα υλικά που ήθελα και έφτιαξα το δικό μου salt spray.




Υλικά:
1 κούπα ζεστό νερό (όχι βραστό)
2 κ.σ. αλάτι
1 κ.σ. λεμόνι (σε περίπτωση που θέλεις και να ανοίξει λίγο το χρώμα του μαλλιού σου, αλλιώς χρησιμοποίησε βότκα)
2 σταγόνες λαδάκι μαλλιών (βάλε μία κουταλιά του γλυκού αν έχεις ξηρά μαλλιά)
1 κ.γ. τζελ μαλλιών ή πάστα

Μέσα στο ζεστό νερό αναμειγνύεις όλα τα παραπάνω υλικά και ανακατεύεις καλά, μέχρι να ομογενοποιηθούν. Έπειτα, αφήνεις να κρυώσει και κάθε φορά ανακινείς πριν την χρήση.

Αυτή ήταν η συνταγή με πολύ οικονομικά προϊόντα που έχεις σίγουρα στο σπίτι σου. Δοκίμασέ το και πες μου τις εντυπώσεις σου!

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

6 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον..
    Θα το δοκιμάσω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ το και πες μου την άποψή σου :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία ιδέα! σε ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το δοκίμασα το καλοκαίρι...αντί για λαδάκι έβαλα coconut oil....ήταν καλό το αποτέλεσμα μπορώ να πώ...αλλά δεν το προτιμώ σε φρεσκολουσμένο μαλλί, τη δεύτερη μέρα στρώνει και καλύτερα μη σου πω...για πες μου για το aussie salt spray...είδα και παλαιότερο Post σου, δεν το χω δοκιμάσει ακόμη...αξίζει η να μείνω στο σπιτικό???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με coconut oil το είχα δει πολύ. Το Aussie Salt Spray αφήνει καλύτερη όψη στα μαλλιά σε σχέση με το σπιτικό, αλλά πιο αποτελεσματικό θα έλεγα πως είναι το σπιτικό :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή