Σάββατο, 9 Ιανουαρίου 2016

Roulette Project Pan ♦ Collab With All Beauty Included

Άλλο ένα collaboration με την Δέσποινα από το All Beauty Included και αυτή τη φορά θα διαρκέσει πολύ. Αποφασίσαμε να κάνουμε το Roulette Project Pan. Στο Project Pan αποφάσιζες να ξοδέψεις μέχρι το τέλος ή μέχρι κάποιο σημείο ορισμένα προϊόντα της επιλογής σου, ώστε να κάνεις χώρο για καινούρια. Στο Roulette Project Pan κάναμε κλήρωση με ορισμένες κατηγορίες προϊόντων και διαλέξαμε ένα προϊόν για κάθε κατηγορία. Είχαμε και οι δύο τις ίδιες κατηγορίες και επιλέξαμε από 10 προϊόντα. Κάθε μήνα μέχρι τον Ιούνιο θα ανεβάζουμε updates σχετικά με την πρόοδο του project. Πάμε να δούμε τις 10 κατηγορίες που μου έτυχαν και τα προϊόντα που διάλεξα!





Πρώτη κατηγορία που μου έτυχε ήταν ένα προϊόν της επιλογής μου και αποφάσισα να διαλέξω το Make Me Brow της Essence στην απόχρωση 01 Blondy Brows. Δεν φαίνεται πόσο προϊόν υπάρχει μέσα, αλλά πρέπει να είναι αρκετό προς το παρόν, γιατί το έχω λίγο καιρό.


Δεύτερη κατηγορία ήταν ένα κρεμώδη προϊόν και το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό ήταν το Soo Glow! Highlighter της Essence, στην απόχρωση 20 Bright Up Your Life. Το αγόρασα επίσης πρόσφατα, οπότε είναι σχεδόν γεμάτο.


Τρίτη κατηγορία ήταν ένα προϊόν φαρμακείου και επέλεξα την αντηλιακή κρέμα της Apivita που είναι σε travel size. Δεν την έχω χρησιμοποιήσει καθόλου ως τώρα, οπότε είναι γεμάτη.


Τέταρτη κατηγορία είναι ένα προϊόν που μετάνιωσα που αγόρασα. Από την αρχή όταν είδα αυτήν την κατηγορία ήμουν σίγουρη πως αν έβγαινε θα διάλεγα αυτό το προϊόν. Είναι ένα concealer από την Dorothy L στην απόχρωση 3 και το έχω χρησιμοποιήσει μέχρι την μέση, επειδή ενώ δεν μου άρεσε, ήμουν διακοπές και δεν μπορούσα να βρω κάτι καλύτερο.


Πέμπτη κατηγορία είναι ένα προϊόν που ήταν δώρο. Διάλεξα την BB της Garnier που ήταν δώρο μέσα στο Cosmopolitan. Έχω χρησιμοποιήσει την συγκεκριμένη αρκετές φορές, αλλά πρέπει να είναι πάνω από την μέση ακόμη.


Έκτη κατηγορία είναι ένα προϊόν που έχει όμορφη συσκευασία και επέλεξα το Stay Matt Lip Cream της Essence στην απόχρωση 03 Soft Nude. Το συγκεκριμένο προϊόν το λατρεύω και πρέπει να είναι κάτω από την μέση πλέον, γιατί το έχω φορέσει πάρα πολύ.


Έβδομη κατηγορία είναι ένα bronzer και διάλεξα το Sun Club Shimmer Bronzing Powder της Essence που είναι στην απόχρωση 20 Suntanned και το αγαπάω πολύ.


Η όγδοη κατηγορία με προβλημάτισε αρκετά, διότι έπρεπε να βρω κάτι διασκεδαστικό. Και δεν είχα κάποιο πραγματικά διασκεδαστικό προϊόν, αλλά σκέφτηκα ότι μου παίρνει πολύ ώρα να κάνω σωστή γραμμή eyeliner, οπότε πρέπει να μάθω και αυτό θα είναι αρκετά διασκεδαστικό. Διάλεξα το Wonder Liner της Oriflame σε μαύρο χρώμα. Το έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστα, οπότε είναι γεμάτο ακόμη.


Ένατη κατηγορία μου έτυχε ένα από τα πιο φθηνά μου αντικείμενα και επέλεξα αμέσως το Long Lasting Eye Pencil της Essence στην απόχρωση 01 Black Fever. Το αγόρασα πρόσφατα, οπότε είναι πάνω από το μισό.


Τελευταία κατηγορία είναι ένα προϊόν με το οποίο έχω σχέση αγάπης και μίσους και διάλεξα την μάσκαρα Very Me από την Oriflame, η οποία ενώ έχει μεγάλη διάρκεια, ξεραίνει και βαραίνει πολύ τις βλεφαρίδες. Πρέπει να είναι περίπου στο μισό.

Αυτά ήταν τα προϊόντα που έχω βάλει στόχο να τελειώσω μέχρι τον Ιούνιο. Ανυπομονείς να δεις τι κατηγορίες έτυχαν στην Δέσποινα και ποια προϊόντα επέλεξε; Δες το post της εδώ

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

8 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες οι επιλογές σου!!! Καλή μας αρχή και καλή μας επιτυχία!!! Ευχαριστώ για άλλη μια φορά για την συνεργασία!!! Φιλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραιες επιλογες και πολύ καλή συνεργασία! Αναμένουμε για την προοδο! ~Νικολέτα από beautydrifts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ένα μήνα θα υπάρχει νέο post :) Ευχαριστούμε πολύ!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  3. Πω πωωωω τόσα προϊόντα. Πραγματική πρόκληση. Θα περιμένω να διαβάσω και την πρόοδο σε επόμενα ποστ. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε έναν μήνα θα δούμε τι εξέλιξη κάναμε :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  4. καλη ιδεα!!! θα κανω κ εγω καμια κληρωση μπας και τελειωσω τπτ!! χιχι φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα εγώ προς το παρόν πιστεύω πως τα πάω αρκετά καλά :P

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή