Σάββατο, 23 Ιανουαρίου 2016

Oriflame • True Perfection Renewing Night Care

 Πριν λίγο καιρό σου είχα μιλήσει για την True Perfection Day Moisturiser και έφτασε η στιγμή να σου μιλήσω για την κρέμα νύχτας της ίδιας σειράς. Από μία ενυδατική νύχτας έχεις πολλές προσδοκίες, καθώς είναι η κρέμα που θα κάνει όλη την "σκληρή" δουλειά κατά τη διάρκεια της νύχτας. Σαφώς, όταν ξυπνάς περιμένεις το πρόσωπό σου να φαίνεται φρέσκο και ξεκούραστο. Η True Perfection σίγουρα με έχει ικανοποιήσει απόλυτα για όλες τις ώρες της ημέρας.


Πρόκειται για μία θρεπτική κρέμα νύχτας που τελειοποιεί και ανανεώνει την επιδερμίδα κατά την διάρκεια της νύχτας. Περιέχει εκχύλισμα Περσικής Μιμόζας που προλαμβάνει τα σημάδια γήρανσης και αναδεικνύει την απόχρωση του δέρματος, όπως και γλυκολικό οξύ που λειαίνει τις πρώτες γραμμές έκφρασης, χαρίζοντας μια πιο λεία και απαλή όψη.



Εγώ την εφάρμοσα στο πρόσωπό μου πριν κοιμηθώ και όταν ξύπνησα ένιωθα πιο φρέσκο το πρόσωπό μου, καθώς και πιο λείο. Απορροφήθηκε γρήγορα από την επιδερμίδα μου, αφήνοντάς την ενυδατωμένη. Έχω μεικτή επιδερμίδα, αλλά παρόλα αυτά δεν άφησε περιττή λιπαρότητα στα σημεία που εμφανίζω γυαλάδες. Το πρωί το πρόσωπό μου έλαμπε και είχε μια πιο υγιή όψη! Έχει απαλό άρωμα, που δεν θα σου προκαλέσει ενόχληση, αν σε ενοχλούν τα αρώματα στα προϊόντα. Σίγουρα την συγκεκριμένη σε συνδυασμό με την κρέμα ημέρας της ίδιας σειράς, τις προτείνω ανεπιφύλακτα!

Εσύ έχεις δοκιμάσει κάποια κρέμα True Perfection; Αν θέλεις να την παραγγείλεις, μπορείς να επικοινωνήσεις με την σελίδα Effie's Oriflame στο Facebook ή να συζητήσεις με την Έφη σχετικά με το ποια κρέμα θα ανταποκριθεί κατάλληλα στις προσδοκίες σου, σύμφωνα με την δική σου επιδερμίδα. 

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου