Δευτέρα, 4 Ιανουαρίου 2016

Oriflame • True Perfection Day Moisturiser

Μια ενυδατική ημέρας θέλω να ενυδατώνει, χωρίς να αφήνει περιττή λιπαρότητα, να απλώνεται και να απορροφάται εύκολα, να έχει διακριτικό άρωμα και να αφήνει λεία την επιδερμίδα μου. Πρόσφατα δοκίμασα την True Perfection της Oriflame... Άραγε ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μου;

Η συγκεκριμένη ενυδατική υπόσχεται ενυδάτωση για 24 ώρες με αποτέλεσμα υγιούς, λείας και λαμπερής εμφάνισης της επιδερμίδας. Εμπλουτισμένη με εκχύλισμα Περσικής Μιμόζας που προλαμβάνει την γήρανση της επιδερμίδας. 

Κατά την γνώμη μου είναι από τις καλύτερες, αν όχι η καλύτερη, ενυδατική ημέρας που έχω δοκιμάσει. Απλωνόταν πολύ εύκολα στο πρόσωπο και απορροφήθηκε γρήγορα. Έχω μεικτή επιδερμίδα και δεν μου άφησε περιττή λιπαρότητα σε κανένα σημείο. Πρόσφερε ενυδάτωση για όλη την ημέρα. Είχε ένα ευχάριστο και πολύ διακριτικό άρωμα. Αυτό που με εντυπωσίασε ιδιαίτερα είναι η βελούδινη αίσθηση απαλότητας που άφησε στο πρόσωπό μου, πράγμα που καμία άλλη ενυδατική δεν μου έχει προσφέρει. 



Έχεις δοκιμάσει την True Perfection; Αν θέλεις να την αγοράσεις, μπορείς να αφήσεις το μήνυμά σου στην σελίδα Effie's Oriflame και η Έφη θα φροντίσει να φτάσει στα χέρια σου!

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου