Κυριακή, 31 Ιανουαρίου 2016

♥January's Favourites 2016♥

Τελευταία μέρα του Ιανουαρίου και σήμερα θα σου δείξω τα αγαπημένα προϊόντα του μήνα. Ήταν ένας μήνας με πολλά σκαμπανευάσματα στον καιρό, έτυχε να βγω έξω με κοντομάνικο και μετά από δύο ημέρες να πρέπει να ντυθώ σαν το κρεμμύδι για να κυκλοφορήσω και τώρα πάλι τείνει προς το κοντομάνικο. Επομένως, τα προϊόντα περιποίησης κυριαρχούν και αυτό το μήνα, διότι η επιδερμίδα χρειάζεται μεγάλη φροντίδα και ειδικά με τέτοιο καιρό. 



Δοκίμασα την ενυδατική κρέμα ημέρας True Perfection Day Moisturiser της Oriflame και έμεινα πολύ ευχαριστημένη από την υφή της και την μεταξένια όψη που δίνει στην επιδερμίδα. Για αναλυτικό review, δες εδώ.  

Την κρέμα χεριών Aloe Vera Hand Cream της Ventus, την λάτρεψα τον φετινό χειμώνα. Προσφέρει απίστευτη ενυδάτωση με μικρή ποσότητα και υπέροχο άρωμα. Για αναλυτικό review, δες εδώ

Επίσης, δοκίμασα την κρέμα νυκτός True Perfection Renewing Night Care της Oriflame και μου άρεσε πολύ η αίσθηση φρεσκάδας που σου αφήνει μέχρι το επόμενο πρωί. Για αναλυτικό review, δες εδώ.



Δοκίμασα ξανά το άρωμα Divine της Oriflame μετά από χρόνια και μου ξύπνησε αναμνήσεις από την εφηβεία μου. Για αναλυτικό review, δες εδώ.

Τέλος, αγόρασα το υπέροχο άρωμα τύπου Mademoiselle της Chanel και με συνοδεύει στις εξόδους μου από το πρωί μέχρι το βράδυ. Είναι ένα απόλυτα θηλυκό άρωμα! Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Αρωματοποιείο, απ'όπου και το πήρα, δες εδώ


Αυτά ήταν τα αγαπημένα προϊόντα του μήνα. Σε περίπτωση που θέλεις να παραγγείλεις κάποιο από τα προϊόντα της Oriflame, απευθύνσου στην σελίδα Effie's Oriflame στο Facebook. Έχεις δοκιμάσει κανένα από τα παραπάνω προϊόντα;

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

6 σχόλια:

  1. Δεν έχει τύχει να δοκιμάσω κάποιο από αυτά αλλά έχω σε μεγάλη εκτίμηση προϊόντα που περιέχουν aloe vera!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ και γενικά στα προϊόντα με φυσικά συστατικά!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. Οι κρέμες χεριών της Venus είναι τόσο ωραίες! Εγώ έχω αυτή με την καλέντουλα και όταν δεν έχω αφήσει τα χέρια μου να γίνουν εντελώς χάλια κάνει πολύ καλή δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια φορά που σε ένα σημείο ήταν πολύ χάλια το χέρι μου από ξηρότητα, έβαλα πάνω την κρέμα της Ventus, αλλά δεν την άπλωσα, την άφησα να απορροφηθεί μόνη της και διορθώθηκε το πρόβλημα!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  3. Η Venus είναι μια εταιρία που θελω πολύ να δοκιμάσω! Ωραίο post!
    http://www.studyaboutfashion.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ :) Να την δοκιμάσεις οπωσδήποτε!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή