Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου 2016

•Ante Geia Crew•

Το σημερινό post θα είναι κάπως διαφορετικό, καθώς θα σου δείξω το πρώτο βίντεο στο Youtube στο οποίο είμαι κι εγώ μέσα. Λογικά περιμένεις να είναι κάτι που θα έχει σχέση με καλλυντικά ή κάτι παρόμοιο, αλλά δεν είναι. Πρόσφατα είχα πρόταση από το κανάλι Ante Geia Crew να συμμετέχω σε ένα βίντεο για το Youtube, το οποίο επρόκειτο να ήταν φάρσα, οπότε φυσικά και δέχτηκα!


Ο Μίμης είναι το κεντρικό πρόσωπο πίσω από αυτό το κανάλι και τυχαίνει να είναι ο κολλητός του αγοριού μου, οπότε αποφασίσαμε να κάνουμε φάρσα στο αγόρι μου ότι κάτι τρέχει μεταξύ μας. Επειδή όμως, ο Μίμης μου υπενθύμιζε συνεχώς ότι η επόμενη φάρσα θα γίνει σε μένα, αποφάσισα να πάρω την υπόθεση στα χέρια μου και να κάνω πλάκα στον ίδιο με το αγόρι μου! Το αποτέλεσμα; Τραγικό! :P



Μην ξεχάσεις να κάνεις like, αλλά και subscribe, για να δεις κι άλλα βίντεο με μένα στο μέλλον. Έχουμε ήδη και ένα ακόμη έτοιμο, οπότε μείνετε συντονισμένοι. Επίσης, τσέκαρε την σελίδα των Ante Geia Crew στο Facebook, το προφίλ τους στο Instagram, καθώς και τον ραδιοφωνικό σταθμό που εκπέμπουν καθημερινά 19:00-21:00, Σάββατα 22:00-01:00 και Κυριακές 13:00-15:00. Σύντομα θα μπορείτε να βρείτε συγκεντρωμένα τα βίντεό τους, την ραδιοφωνική εκπομπή και τα άρθρα του Beauty Dust στην επίσημη ιστοσελίδα τους antegeiacrew.com

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

2 σχόλια:

  1. Χαχαχα φοβερή!!! Καλά εκεί που σου επί ότι σε χωρίζει πραγματικά το επεξες πολυ καλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή